• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem met Speccy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was nooit mijn bedoeling dat de heren weer over elkaar vallen over het gebruik van Ccleaner en dat soort programma's. Dat er geen verklaring is voor het gedrag van Speccy op die laptop is mij duidelijk. Toevallig heb ik een andere HPCompaq onder handen, en daar is geen enkel probleem. Ik stel voor de discussie te beëindigen, tenzij er nog iets nieuws aan toe te voegen valt.
 
Op zich een goed plan, maar het blijft mij toch wel ietwat intrigeren dat een simpel tooltje als Speccy dit soort problemen oplevert. Het zou niet moeten kunnen.
 
Heb je mijn bericht al gezien - dus de foutmelding die jij krijgt betreft inderdaad Speccy.

Vraag mij alleen af wat er in jouw Windows 10 Speccy doet mislukken.


Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • List last 10 Event Viewer log
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
 
Ik zie een oerwoud aan meldingen:
MiniToolBox by Farbar Version: 17-06-2016
Ran by HPCompaq (administrator) on 25-06-2017 at 08:43:30
Running from "C:\Users\HPCompaq\Desktop"
Microsoft Windows 10 Home (X86)
Model: HP Compaq dc7900 Small Form Factor Manufacturer: Hewlett-Packard
Boot Mode: Normal
***************************************************************************

========================= Event log errors: ===============================

Application errors:
==================
Error: (06/24/2017 09:08:09 AM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell) (User: HPCompaq-PC)
Description: Het activeren van de app Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe!App is mislukt door de fout -2144927142. Kijk in het logboek Microsoft-Windows-TWinUI/Operational voor aanvullende informatie.

Error: (06/24/2017 08:59:01 AM) (Source: Microsoft-Windows-CAPI2) (User: )
Description: De service Cryptografische services is mislukt tijdens het verwerken van aanroep OnIdentity() op het object System Writer.


Details:
AddLegacyDriverFiles: Unable to back up image of binary Microsoft Link-Layer Discovery Protocol.

System Error:
Toegang geweigerd.
.

Error: (06/24/2017 08:58:20 AM) (Source: Microsoft-Windows-CAPI2) (User: )
Description: De service Cryptografische services is mislukt tijdens het verwerken van aanroep OnIdentity() op het object System Writer.


Details:
AddLegacyDriverFiles: Unable to back up image of binary Microsoft Link-Layer Discovery Protocol.

System Error:
Toegang geweigerd.
.

Error: (06/24/2017 08:58:19 AM) (Source: VSS) (User: )
Description: Fout in de Volume Shadow Copy-service: onverwachte fout bij het uitvoeren van een query voor de IVssWriterCallback-interface. hr = 0x80070005, Toegang geweigerd.
.
Dit wordt vaak veroorzaakt door onjuiste beveiligingsinstellingen in het writer- of requestorproces.


Bewerking:
Schrijvergegevens verzamelen

Context:
Klasse-id van schrijver: {e8132975-6f93-4464-a53e-1050253ae220}
Naam van schrijver: System Writer
Instantie-id van schrijver: {745f2f6d-3ad4-4d41-a69c-699fdec678b9}

Error: (06/23/2017 08:43:39 AM) (Source: Perflib) (User: )
Description: BITSC:\Windows\System32\bitsperf.dll4

Error: (06/23/2017 08:24:49 AM) (Source: Microsoft-Windows-CAPI2) (User: )
Description: De service Cryptografische services is mislukt tijdens het verwerken van aanroep OnIdentity() op het object System Writer.


Details:
AddLegacyDriverFiles: Unable to back up image of binary Microsoft Link-Layer Discovery Protocol.

System Error:
Toegang geweigerd.
.

Error: (06/05/2017 11:02:10 AM) (Source: Microsoft-Windows-CAPI2) (User: )
Description: De service Cryptografische services is mislukt tijdens het verwerken van aanroep OnIdentity() op het object System Writer.


Details:
AddLegacyDriverFiles: Unable to back up image of binary Microsoft Link-Layer Discovery Protocol.

System Error:
Toegang geweigerd.
.

Error: (06/05/2017 11:02:08 AM) (Source: VSS) (User: )
Description: Fout in de Volume Shadow Copy-service: onverwachte fout bij het uitvoeren van een query voor de IVssWriterCallback-interface. hr = 0x80070005, Toegang geweigerd.
.
Dit wordt vaak veroorzaakt door onjuiste beveiligingsinstellingen in het writer- of requestorproces.


Bewerking:
Schrijvergegevens verzamelen

Context:
Klasse-id van schrijver: {e8132975-6f93-4464-a53e-1050253ae220}
Naam van schrijver: System Writer
Instantie-id van schrijver: {ba03f5e4-a924-4a4c-8d89-50e5bd17b17c}

Error: (06/05/2017 10:59:59 AM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De Windows Search-service wordt gestopt vanwege een probleem met de indexeerfunctie, The catalog is corrupt.


Details:
De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (06/05/2017 10:59:59 AM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De zoekservice heeft beschadigde gegevensbestanden ontdekt in de index {id=4811 - onecoreuap\base\appmodel\search\search\search\gather\server\gathertbl.cxx (1480)}. De service probeert dit probleem automatisch te verhelpen door de index opnieuw samen te stellen.


Details:
De database met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041800) (0xc0041800)


System errors:
=============
Error: (06/25/2017 08:35:24 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De CldFlt-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
%%50 = De aanvraag wordt niet ondersteund.


Error: (06/24/2017 12:28:41 PM) (Source: Ntfs) (User: NT AUTHORITY)
Description: Er is een beschadiging ontdekt in de bestandssysteemstructuur op het volume C:.

Er is een beschadiging gevonden in de indexstructuur van een bestandssysteem. Het referentienummer van het bestand is 0x500000000ccd5. De naam van het bestand is "\Users\HPCompaq\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\LocalState\ConstraintIndex\Apps_{abf27ff7-f772-4841-9912-25cd1347b350}". Het kenmerk van de beschadigde index is ":$I30:$INDEX_ALLOCATION".

Error: (06/24/2017 12:28:41 PM) (Source: BugCheck) (User: )
Description: 0x00000050 (0xffffffd5, 0x00000000, 0xae5f1074, 0x00000000)C:\WINDOWS\MEMORY.DMP3c639807-aa21-49e8-890a-460a5a797946

Error: (06/24/2017 12:28:26 PM) (Source: bowser) (User: )
Description: Het browserstuurprogramma heeft te veel ongeldige datagrammen van de externe computer EXPERIA ontvangen om HPCOMPAQ-PC op transport NetBT_Tcpip_{122CB317-DB8B-4347-BB3 te kunnen benoemen. Raadpleeg het datagram voor verdere gegevens.
Er worden pas weer gebeurtenissen gegenereerd nadat de herstelfrequentie is verlopen.

Error: (06/24/2017 12:28:22 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De CldFlt-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
%%50 = De aanvraag wordt niet ondersteund.


Error: (06/24/2017 12:28:15 PM) (Source: Microsoft-Windows-Ntfs) (User: NT AUTHORITY)
Description: C:\Device\HarddiskVolume23

Error: (06/24/2017 12:28:22 PM) (Source: EventLog) (User: )
Description: De vorige afsluiting van het systeem om 12:20:16 op ‎24-‎6-‎2017 is onverwacht gebeurd.

Error: (06/24/2017 12:20:38 PM) (Source: Ntfs) (User: NT AUTHORITY)
Description: Er is een beschadiging ontdekt in de bestandssysteemstructuur op het volume C:.

Er is een beschadiging gevonden in de indexstructuur van een bestandssysteem. Het referentienummer van het bestand is 0x500000000ccd5. De naam van het bestand is "\Users\HPCompaq\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\LocalState\ConstraintIndex\Apps_{abf27ff7-f772-4841-9912-25cd1347b350}". Het kenmerk van de beschadigde index is ":$I30:$INDEX_ALLOCATION".

Error: (06/24/2017 12:20:20 PM) (Source: bowser) (User: )
Description: Het browserstuurprogramma heeft te veel ongeldige datagrammen van de externe computer EXPERIA ontvangen om HPCOMPAQ-PC op transport NetBT_Tcpip_{122CB317-DB8B-4347-BB3 te kunnen benoemen. Raadpleeg het datagram voor verdere gegevens.
Er worden pas weer gebeurtenissen gegenereerd nadat de herstelfrequentie is verlopen.

Error: (06/24/2017 12:20:16 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De CldFlt-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
%%50 = De aanvraag wordt niet ondersteund.



Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (06/24/2017 09:08:09 AM) (Source: Microsoft-Windows-Immersive-Shell)(User: HPCompaq-PC)
Description: Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe!App-2144927142

Error: (06/24/2017 08:59:01 AM) (Source: Microsoft-Windows-CAPI2)(User: )
Description:
Details:
AddLegacyDriverFiles: Unable to back up image of binary Microsoft Link-Layer Discovery Protocol.

System Error:
Toegang geweigerd.

Error: (06/24/2017 08:58:20 AM) (Source: Microsoft-Windows-CAPI2)(User: )
Description:
Details:
AddLegacyDriverFiles: Unable to back up image of binary Microsoft Link-Layer Discovery Protocol.

System Error:
Toegang geweigerd.

Error: (06/24/2017 08:58:19 AM) (Source: VSS)(User: )
Description: 0x80070005, Toegang geweigerd.


Bewerking:
Schrijvergegevens verzamelen

Context:
Klasse-id van schrijver: {e8132975-6f93-4464-a53e-1050253ae220}
Naam van schrijver: System Writer
Instantie-id van schrijver: {745f2f6d-3ad4-4d41-a69c-699fdec678b9}

Error: (06/23/2017 08:43:39 AM) (Source: Perflib)(User: )
Description: BITSC:\Windows\System32\bitsperf.dll4

Error: (06/23/2017 08:24:49 AM) (Source: Microsoft-Windows-CAPI2)(User: )
Description:
Details:
AddLegacyDriverFiles: Unable to back up image of binary Microsoft Link-Layer Discovery Protocol.

System Error:
Toegang geweigerd.

Error: (06/05/2017 11:02:10 AM) (Source: Microsoft-Windows-CAPI2)(User: )
Description:
Details:
AddLegacyDriverFiles: Unable to back up image of binary Microsoft Link-Layer Discovery Protocol.

System Error:
Toegang geweigerd.

Error: (06/05/2017 11:02:08 AM) (Source: VSS)(User: )
Description: 0x80070005, Toegang geweigerd.


Bewerking:
Schrijvergegevens verzamelen

Context:
Klasse-id van schrijver: {e8132975-6f93-4464-a53e-1050253ae220}
Naam van schrijver: System Writer
Instantie-id van schrijver: {ba03f5e4-a924-4a4c-8d89-50e5bd17b17c}

Error: (06/05/2017 10:59:59 AM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description:
Details:
De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)
The catalog is corrupt

Error: (06/05/2017 10:59:59 AM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description:
Details:
De database met de inhoudsindex is beschadigd. (HRESULT : 0xc0041800) (0xc0041800)
4811 - onecoreuap\base\appmodel\search\search\search\gather\server\gathertbl.cxx (1480)


CodeIntegrity Errors:
===================================
Date: 2017-06-24 09:12:32.122
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\mscorsvw.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\assembly\GAC\Microsoft.StdFormat\7.0.3300.0__b03f5f7f11d50a3a\Microsoft.stdformat.dll that did not meet the Microsoft signing level requirements.

Date: 2017-06-24 09:12:32.098
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\mscorsvw.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\assembly\GAC\ADODB\7.0.3300.0__b03f5f7f11d50a3a\adodb.dll that did not meet the Microsoft signing level requirements.

Date: 2017-06-24 09:12:32.052
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\mscorsvw.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\assembly\GAC\MSDATASRC\7.0.3300.0__b03f5f7f11d50a3a\msdatasrc.dll that did not meet the Microsoft signing level requirements.

Date: 2017-06-24 09:12:31.984
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\mscorsvw.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\assembly\GAC\Microsoft.StdFormat\7.0.3300.0__b03f5f7f11d50a3a\Microsoft.stdformat.dll that did not meet the Microsoft signing level requirements.

Date: 2017-06-24 09:12:31.971
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\mscorsvw.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\assembly\GAC\ADODB\7.0.3300.0__b03f5f7f11d50a3a\adodb.dll that did not meet the Microsoft signing level requirements.

Date: 2017-06-24 09:12:31.960
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\mscorsvw.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\assembly\GAC\MSDATASRC\7.0.3300.0__b03f5f7f11d50a3a\msdatasrc.dll that did not meet the Microsoft signing level requirements.

Date: 2017-06-24 09:12:31.014
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\mscorsvw.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\assembly\GAC\stdole\7.0.3300.0__b03f5f7f11d50a3a\stdole.dll that did not meet the Microsoft signing level requirements.

Date: 2017-06-24 09:12:30.872
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\mscorsvw.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\assembly\GAC\stdole\7.0.3300.0__b03f5f7f11d50a3a\stdole.dll that did not meet the Microsoft signing level requirements.


=========================== Installed Programs ============================

7-Zip 17.00 beta (HKLM\...\7-Zip) (Version: 17.00 beta - Igor Pavlov)
CCleaner (HKLM\...\CCleaner) (Version: 5.31 - Piriform)
CDBurnerXP (HKLM\...\{EEC54E03-486F-411E-BAC0-EC9FC4642465}) (Version: 4.5.7.6452 - Canneverbe Limited)
Classic Shell (HKLM\...\{417502AF-ABF9-457B-AE32-940BEA8F4627}) (Version: 4.3.0 - IvoSoft)
CPUID CPU-Z 1.73 (HKLM\...\CPUID CPU-Z_is1) (Version: - )
CutePDF Writer 3.1 (HKLM\...\CutePDF Writer Installation) (Version: 3.1 - Acro Software Inc.)
FastStone Image Viewer 5.3 (HKLM\...\FastStone Image Viewer) (Version: 5.3 - FastStone Soft)
Foxit Reader (HKLM\...\Foxit Reader_is1) (Version: 5.4.5.124 - Foxit Corporation)
Icon Restore 1.0 (HKLM\...\Icon Restore_is1) (Version: - Tim Taylor)
Malwarebytes versie 3.1.2.1733 (HKLM\...\{35065F43-4BB2-439A-BFF7-0F1014F2E0CD}_is1) (Version: 3.1.2.1733 - Malwarebytes)
Microsoft Office Professional Plus 2010 (HKLM\...\Office14.PROPLUS) (Version: 14.0.4763.1000 - Microsoft Corporation)
Microsoft OneDrive (HKCU\...\OneDriveSetup.exe) (Version: 17.3.6917.0607 - Microsoft Corporation)
MiniTool Partition Wizard Free 9.1 (HKLM\...\{05D996FA-ADCB-4D23-BA3C-A7C184A8FAC6}_is1) (Version: - MiniTool Solution Ltd.)
Mozilla Firefox 54.0 (x86 nl) (HKLM\...\Mozilla Firefox 54.0 (x86 nl)) (Version: 54.0 - Mozilla)
Mozilla Maintenance Service (HKLM\...\MozillaMaintenanceService) (Version: 54.0.0.6368 - Mozilla)
Panda Devices Agent (HKLM\...\{3F9548B2-0B34-4453-A92E-35056B053F19}) (Version: 1.08.00 - Panda Security) Hidden
Panda Devices Agent (HKLM\...\Panda Devices Agent) (Version: 1.03.08 - Panda Security) Hidden
Panda Protection (HKLM\...\{2DE1F55B-B8FC-4ACF-8EB2-A38056C8E476}) (Version: 8.90.00 - Panda Security) Hidden
Panda Protection (HKLM\...\Panda Universal Agent Endpoint) (Version: 18.01.00.0000 - Panda Security)
Revo Uninstaller 2.0.3 (HKLM\...\{A28DBDA2-3CC7-4ADC-8BFE-66D7743C6C97}_is1) (Version: 2.0.3 - VS Revo Group, Ltd.)
VLC media player (HKLM\...\VLC media player) (Version: 2.2.4 - VideoLAN)
Windows 10-upgradeassistent (HKLM\...\{D5C69738-B486-402E-85AC-2456D98A64E4}) (Version: 1.4.9200.17387 - Microsoft Corporation)
Wise Disk Cleaner 9.49 (HKLM\...\Wise Disk Cleaner_is1) (Version: 9.49 - WiseCleaner.com, Inc.)

========================= Devices: ================================

Name: PS/2-compatibele muis
Description: PS/2-compatibele muis
Class Guid: {4d36e96f-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer: Microsoft
Service: i8042prt
Device ID: ACPI\PNP0F13\4&17FEA0E5&0
Problem: : This device is not present, is not working properly, or does not have all its drivers installed. (Code 24)
Resolution: The device is installed incorrectly. The problem could be a hardware failure, or a new driver might be needed.
Devices stay in this state if they have been prepared for removal.
After you remove the device, this error disappears.Remove the device, and this error should be resolved.

Name: Standaard PS/2-toetsenbord
Description: Standaard PS/2-toetsenbord
Class Guid: {4d36e96b-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer: (standaardtoetsenbord)
Service: i8042prt
Device ID: ACPI\PNP0303\4&17FEA0E5&0
Problem: : This device is not present, is not working properly, or does not have all its drivers installed. (Code 24)
Resolution: The device is installed incorrectly. The problem could be a hardware failure, or a new driver might be needed.
Devices stay in this state if they have been prepared for removal.
After you remove the device, this error disappears.Remove the device, and this error should be resolved.

Name: PCI-seriële poort
Description: PCI-seriële poort
Class Guid:
Manufacturer:
Service:
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2E17&SUBSYS_3034103C&REV_03\3&21436425&0&1B
Problem: : The drivers for this device are not installed. (Code 28)
Resolution: To install the drivers for this device, click "Update Driver", which starts the Hardware Update wizard.


========================= Memory info: ===================================

Percentage of memory in use: 34%
Total physical RAM: 3543.31 MB
Available physical RAM: 2331.32 MB
Total Virtual: 7127.31 MB
Available Virtual: 5806.09 MB

========================= Partitions: =====================================

1 Drive c: () (Fixed) (Total:110.45 GB) (Free:85.03 GB) NTFS

========================= Users: ========================================

Gebruikersaccounts voor \\HPCOMPAQ-PC

Administrator DefaultAccount Gast
HPCompaq
De opdracht is voltooid.

========================= Minidump Files ==================================

C:\WINDOWS\Minidump\062417-8734-01.dmp

**** End of log ****
 
Het was nooit mijn bedoeling dat de heren weer over elkaar vallen over het gebruik van Ccleaner en dat soort programma's. Dat er geen verklaring is voor het gedrag van Speccy op die laptop is mij duidelijk. Toevallig heb ik een andere HPCompaq onder handen, en daar is geen enkel probleem. Ik stel voor de discussie te beëindigen, tenzij er nog iets nieuws aan toe te voegen valt.

Had je nog naar mijn bericht gekeken? (19)
 
ja en nee; had Panda er al eens uit gegooid, maar dat hielp niet. Ik wacht nu het verdere advies van A54 af (ben vaste klant bij hem).
 
Ja dat heb je goed, mogelijk vind hij iets in de log waardoor het komt.
 
Naast een heleboel andere dingen, is 1 ding is iig duidelijk te zien in de log : het progje / tooltje Cpu-z, versie 1.73, is wel degelijk geïnstalleerd op de machine.

gekopieerde regel uit de log : CPUID CPU-Z 1.73 (HKLM\...\CPUID CPU-Z_is1) (Version: - )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aha, eindelijk iets positiefs!
 
Op zich mogelijk ietwat vreemd, want in bericht 15 schreef je dat je Cpu-Z nooit op je machine hebt geïnstalleerd.
 
wat ik bedoelde: aanvankelijk nooit bewust geinstalleerd op deze pc maar ooit wel eens stellig (op een oudere) pc gezien en nu herkend . Dat valt nu echt niet meer precies te achterhalen. En omdat de foutmelding op dat blauwe scherm iets suggereerde ben ik gaan zoeken op internet waar die melding voor staat, en dat zou dan die cpu-z geweest hebben kunnen zijn. En dan hoop je - gesteund door wat onkunde - dat als je het ophaalt het dan wèl ineens werkt. Inmiddels heb ik het wel weer gedeïnstalleerd. Hoop dat ik duidelijk ben.
 
100%
 
Download
520c07ffc7e11-CrystalDiskInfo-Canned.png
CrystalDiskInfo Portable - Let wel goed op:
Klik niet op de blauwe knop Download CrystalDiskInfo Portable maar klik daarnaast op Manuelle Installation>




Start de 32-bit versie op met adminrechten.

51f9732ba94d2-CrystalDiskInfo_juni_2013.png


Het tool leest daarop de SMART-gegevens van de aangesloten harddisks.
Is de kleur Blauw - dan volledig gezond.
Is de kleur Geel - dan zijn er problemen.
Is de kleur Rood - dan de HD z.s.m. vervangen.

Bij SSD's wordt ook de gezondheidstoestand van de SSD's vermeld (Health)

Indien de kleur geel wordt aangegeven - laat dan weten welke regel/regels die kleur heeft/hebben!
 
(kreeg alweer geen email van NCF, vandaar de vertraging)
CrystalDikInfo 7.0.5 vertelt: Kingston SV etc 120 GB / gezondheidstoest.goed (blauw) temp. 28 graden/ bedrijfsuren 20 (!) verder allemaal blauwe bolletjes. Ziet er mi.goed uit (Hoewel het een reserve-pc is wilde ik toch een redelijk snel apparaat met W 10, bevalt verder prima).
 
Misschien dat het als administrator uitgevoerde commando

sfc /scannow

nog wat voor je kan betekenen?

Klik 1x rechts op de Windowsraampjes linksonder, typ CMD en klik vervolgens rechts op "Opdrachtprompt" en kies voor uitvoeren als administrator. Het proces kan wel een kwartiertje duren. Ben benieuwd wat aan het eind van het proces wordt gemeld.
 
1670e3l.jpg

dit is het resultaat.
Speccy weer geïnstalleerd: hetzelfde gebeurt dan weer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de indruk dat het een onoplosbaar probleempje is.
 
De gevonden fouten zijn gerepareerd, dat biedt iig perspectief.

Nu maar even kijken wat de reactie op de gevraagde log gaat worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan