Eerst even verwijzen naar mijn post van 10/02/2018 betreffende een geblokkeerde Medion Tablet na een automatische update van Windows.
Dit probleem is zoals vermeld in bovenvermelde post opgelost. Het toestel is nu terug voorzien van een werkende Windows 10 Pro.
Het enige probleem waar ik tot nu toe niet uit geraak is het gebruik van het touchscreen.
Het geheel werkt perfect via een OTG aangesloten muis en het schermtoetsenbord van Windows.
Dit is echter een tablet die ik probeer in orde te krijgen voor iemand die fulltime in een rolstoel zit. Het werken met een muis is daarom niet evident.
Heeft iemand een idee hoe ik het aanraakscherm van deze tablet terug aan de praat krijg.
Ter info:
Het betreft een Medion Akoya MD99400 Model E1234T ooit aangekocht bij Aldi. Medion wil geen ondersteuning meer geven.
Dit probleem is zoals vermeld in bovenvermelde post opgelost. Het toestel is nu terug voorzien van een werkende Windows 10 Pro.
Het enige probleem waar ik tot nu toe niet uit geraak is het gebruik van het touchscreen.
Het geheel werkt perfect via een OTG aangesloten muis en het schermtoetsenbord van Windows.
Dit is echter een tablet die ik probeer in orde te krijgen voor iemand die fulltime in een rolstoel zit. Het werken met een muis is daarom niet evident.
Heeft iemand een idee hoe ik het aanraakscherm van deze tablet terug aan de praat krijg.
Ter info:
Het betreft een Medion Akoya MD99400 Model E1234T ooit aangekocht bij Aldi. Medion wil geen ondersteuning meer geven.