- Je hoeft dit niet allemaal te lezen, maar ik heb storing op storing gehad en ook alle andere gasten en zelfs het personeel.
Inloggen op Mijn Ziggo
Ben al jaren bij de kabel, zoals wij dat noemen. Zo wat vanaf het begin. Heb vele namen en fusies de revue zien passeren. Ben nu pas bij de community en moet nog alles bekijken en veel leren. Maar zou eerst wel eens in willen loggen in mijn browser Google Chrome. Bij Edge geen probleem, maar Edge geeft bij ander instellingen wel problemen. Daarom overgegaan op Google. Maar kan niet inloggen in Ziggo/mijn Ziggo. Heel verhaal over cookies en blockers , andere naam in bladwijzer invullen ??? niets helpt tot nu toe. Ik heb hier en daar wat uitgezet, maar niets lukt. wat moet ik doen om in te loggen, wat bij Edge zo lukt. Wat moet er precies uit, welke webnaam dan wel invullen.
24 Reacties
2 nieuw
Oudste eerst
Reputatie 7
Hoi
@RuiterLeo
Wat goed dat je hier je bevindingen plaatst. Ook hier merk ik af en toe problemen met inloggen en gaat het allemaal nog niet zoals het moet gaan. Daarom zijn de moderatoren blij met je topic, dan kunnen ze kijken wat daar aan de hand is.
Meestal is het met cookies opgelost en werkt het allemaal weer maar dit heb je al gedaan en heeft het niet opgelost. Zelf heb ik geen Edge en kan ik je ook niet vertellen wat wel de beste manier is. Als er iemand is die dat wel heeft dan kan die je misschien ook verder helpen en anders komt er een moderator langs.
Succes en welkom op de Community
Ik ben liever irritant positief en optimistisch dan verwoestend negatief en vol haat - Ik ben geen medewerker van VodafoneZiggo
Y
Reputatie 5
+7
Je bent niet de enige, sinds enkele dagen is het met chrome (voor de zoveelste keer) niet mogelijk om in te loggen. Ook voor de zoveelste keer niets over te vinden op de website van ziggo.
1 persoon vindt dit leuk
Beste forumleden, reageerders. Jullie kunnen er niets aan doen. Ik kan jullie reactie in mijn mail lezen, maar ik kan niet inloggen. In Google Chrome lukt het totaal niet, ik moet kiezen tussen Vodaphone en Ziggo, kies Ziggo en het circus begint weer opnieuw, ik kan niet inloggen!!!! Dan ga ik maar naar Edge, maar daar gaat het ook al moeilijk. Ik kan inloggen met mijn UPC account, inlognaam en wachtwoord. Maar kan niet verder. Klikken opo topic, laats geplaatste discussies enz. enz, niets werk. ik weet niet meer wat ik allemaal geprobeerd heb. Laatst op menu gedrukt en weer op iets uit het menu, en na weer inlognaam en wachtwoord ben ik hier ineens. Maar dit is geen werken. Ik heb een contactformulier ingevuld met dezer klacht, hopelijk werken ze daar wat sneller. Mag ook wel, al vele jaren klant en betaal nu zowat 75 euro per maand. Mag ik daar ook via klantenservice iets van terugzien. Dit duurt erg lang en gaat erg fout. Ik zit weer op de community en weet dat ik jullie berichten gelezen heb. Moet zo weer terug naar de community van de consumentenbond, Tip voor jullie, moet je ook doen, je hoeft geen lid te zijn. Maar het werkt daar stukken beter, snel antwoorden van moderatoren, daar is de hemel, dit is de hel. Zo'n grote maatschappij als UPC/Ziggo, hoe bestaat het.
Reputatie 6
Hallo RuiterLeo, leuk dat je meteen zo actief bent op deze Community! We hebben gisteren wel een technisch probleem met Mijn Ziggo opgelost zie ik, tijdens de werkzaamheden is Mijn Ziggo buiten gebruik geweest.
Er is nog steeds iet niet in orde. Zojuist krijgen we melding dat Mijn Ziggo en My Vodafone beide niet werken. We gaan het oplossen! Meer is nu nog niet bekend.
Helpt iemand jou uit de brand of heb je zojuist de gouden tip gekregen? Nomineer hem of haar voor de #LekkerBezig award.
1 persoon vindt dit leuk
Reputatie 5
+9
Als ik nu probeer in te loggen verschijnt er:
Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request
GET /sso/authorize.
Reason:
Error reading from remote server
1 persoon vindt dit leuk
Reputatie 7
Yep
@Anne H Ziggo
Bij ons krijgen we ook foutmelding in beeld!
Ik denk dat er weer iets mis gaat bij jullie. Vanmorgen werkte het nog perfect!
Jaja.. je hebt je bericht aangepast zie ik
Ik ben liever irritant positief en optimistisch dan verwoestend negatief en vol haat - Ik ben geen medewerker van VodafoneZiggo
1 persoon vindt dit leuk
Beste forumleden.
Ik krijg bij mijn mail steeds mededelingen dat er berichten zijn. Dan is de normale weg dat aan te klikken. Ik heb dat de afgelopen dagen honderden keren gedaan. Ik ben van de ene naar de andere browser geswitcht. Het helpt allemaal niet ik kom er niet in. Kom ik toch nog bij het moment van de community dat ik alles kan lezen, maar kan ik niet antwoorden. Ik moet inloggen, maar dat gaat niet. Alle soorten van Error verschijnen. Wat is dit voor een ballentent. Ik heb ze vorige keer wellicht al kwaad gemaakt, nou dat is nog niets bij hoe kwaad ik ben. Dit is toch niet te geloven, niet kunnen inloggen. En ze vallen van de ene storing in de andere. Was het nog maar UPC, wat hebben ze de klanten aangedaan met dat Ziggo. Dat ik er nu wel ben kom door van alles te proberen, nu via facebook, en ik wil helemaal geen facebook, maar je hebt niets meer te vertellen. In elk geval kan ik wel iets van me laten horen .... bbbbrrrrrree......woest. Prachtige voetnoot van EnergieBoy, hoe houdt ie dat vol, niet voor niets EnergieBoy. En Anne heeft ook een bericht gestuurd. Lief van Anne, zij kan er ook niets aan doen. Maar een bericht sturen aan iemand die niet kan inloggen heeft weinig zin. Ik zit te wachten op een email van een deskundige met daarop, dit is je inlognaam, dit is je wachtwoord, hiermee kan je altijd inloggen. Wat zou dat zalig zijn. Groeten allemaal, Leo.
Reputatie 6
EnergieBoy schreef:
Yep
@Anne H Ziggo
Bij ons krijgen we ook foutmelding in beeld!
Ik denk dat er weer iets mis gaat bij jullie. Vanmorgen werkte het nog perfect!
Jaja.. je hebt je bericht aangepast zie ik
Yes, ik drukte op Enter en kreeg een seconde later een hoge prio e-mail binnen. Als het goed is werkt Mijn Ziggo nu weer prima sinds een minuut of 10. De storing is voorbij.
Helaas had je al een tijdje last van de inlog storing
@RuiterLeo en heb je al van alles moeten proberen voordat het bij ons bekend was. Kun jij nu ook weer goed inloggen zonder problemen?
Helpt iemand jou uit de brand of heb je zojuist de gouden tip gekregen? Nomineer hem of haar voor de #LekkerBezig award.
1 persoon vindt dit leuk
Beste Anne,
Ik ben nu in een hoera stemming. Ik zie je bericht op de mail, klik erop en kom meteen in de community. Maar het geluk kan niet op, zonder inloggen of wat dan ook, kan ik antwoorden. Onbestaanbaar een paar uur geleden. Ik meldde al was ik zover gekomen dat ik de berichten in de topic kon lezen, dan kon ik zelf niet reageren, want wederom verscheen u moet inloggen. En dat ging niet. En er komt nooit te staan u kan op dit moment niet inloggen, nee er staat altijd wel iets waardoor ik en ieder ander lid de schuld krijg. Want het wachtwoord is niet goed, inlognaam en wachtwoord komen niet overeen enz. Maar daar klopt dan niets van, want als het wel lukt, blijken inlognaam en wachtwoord dik in orde.
Je ziet ik kan weer inloggen en antwoorden en excuses in mijn enthousiasme had ik het in mijn vorig bericht over Anne zij kan er ook niets aan doen. Even in de war door Anne wat tweeslachtig is. En als het weer goed gaat, en hopelijk blijvend goed gaat, is de boosheid ook snel over. Neemt niet weg dat al die storingen een keer moeten stoppen. Vriendelijk groetend, Leo.
1 persoon vindt dit leuk
Ziggo test zijn productie omgeving graag uit op de gebruikers, wij zijn nu BETA-testers geworden, dat kan best als je miljoenen klanten moet bedienen....
Enz. enz
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan......
B
Ik had dezelfde problemen met het niet kunnen inkoggen op "mijn Ziggo"
Ik denk mij nog te herrinneren dat ik dit heb opgelost in de instellingen van Chrome.
Ik weet het niet meer 100% zeker maar vermoedelijk door het volgende instelling te wijzigen:
Ga naar instellingen,
Dan naar Site instellingen,
Dan naar Cookies.
Vink de optie aan "Cookies van derden toestaan"
Het is het proberen waard.
Ik kan in ieder geval weer normaal inloggen.
Gr, Arie
Reputatie 5
+9
Iedere keer is “de oplossing” andere browser, cookies verwijderen, cookies van jan en alleman toestaan.
Dat is geen oplossing.
Bij welk bedrijf moet je elke dag van browser veranderen of met je vingers in de cookies trommel zitten?
Ik nergens anders hoor, alleen bij Ziggo.
1 persoon vindt dit leuk
B
@RobertKoopman
Heb je geprobeerd of het werkt?
Als het werkt dan kan het voor een Ziggo modurator een indicatie zijn waar het probleem veroorzaakt wordt.
Heeft het te maken met b.v.:
a. Het samenvoegen van het inloggen bij Ziggo en Vodafone zodat je maar 1x hoeft in te loggen voor beide services. Mogelijk ziet de Chrome browser de Site nu als een van derden. Ik weet het niet maar ik gok maar wat. Naar mijn idee is het opgetreden nadat de beide sites zijn samengevoegd.
b. Een gewijzigde standaard instelling van de Chrome browser. Deze wordt nl. ook regelmatig geupdated door google.
Alleen maar mopperen heeft geen zin. Eerst proberen en creatief zoeken naar een oplossing kan helpen.
Gr, Arie
1 persoon vindt dit leuk
Reputatie 5
+9
Dit speelt al weken.....
En daarbij ik heb 6 Vodafone accounts, ik ga dat koppelen echt niet proberen.
Ziggo heeft gewoon grote problemen maar het ligt weer aan de klant.
Heeft ook niets met mopperen te maken hoor.
1 persoon vindt dit leuk
De foutmeldingen die ik heb gepost hebben niets met cookies te maken, wel met rommelen met doorverwijzingen en serverinstellingen.
Maar ik kan weer inloggen, dus solved, we praten er niet meer over....
Forums zijn om te mopperen toch?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan......
Reputatie 6
broekhua schreef:
Eerst proberen en creatief zoeken naar een oplossing kan helpen.
Gr, Arie
Dit is de kern van de Community. Ook wanneer oorzaak en oplossing helemaal bij Ziggo ligt is wat Arie schrijft een super uitgangspunt!
gebruikers-naam schreef:
Forums zijn om te mopperen toch?
Jazeker! Ook al frustreert het wel eens in een conversatie, het houd de boel wel scherp.
Helpt iemand jou uit de brand of heb je zojuist de gouden tip gekregen? Nomineer hem of haar voor de #LekkerBezig award.
Reputatie 5
+9
Als het probleem compleet bij Ziggo ligt valt kunnen klanten zoeken naar een oplossing tot ze een ons wegen
Maar we moeten altijd van browser wisselen en met de cookies aan de gang terwijl dat complete onzin is....
En nogmaals dat heeft niets met mopperen te maken!
1 persoon vindt dit leuk
- RuiterLeo
-
Mogelijk dat jij wel gelijk hebt, wou mijn wachtwoord aanpassen; had een 50 tekens lang uniek wachtwoord laten genereren, kon dat alleen op geen enkele manier plakken!