• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies 2 problemen met Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gavrilo

Gevestigd lid
Lid geworden
16 jul 2014
Berichten
234
Waarderingsscore
0
Beste leden

Naar aanleiding van een vorig topic heb ik 2 problemen opgemerkt bij Google Chrome;

- Het eerste betreft een bizarre gebeurtenis waarbij ik een bepaalde toets wil indrukken en automatisch verschijnt de combinatie ghu op de regel. Dus dan typ ik de letter k, waarna ik dus ghuk krijg, en alles mag verwijderen en herhalen.

- Het tweede betreft oa dit forum, waarbij ik de eerste minuten van het surfen bepaalde websites niet kan bereiken en de foutmelding (nx domain) krijg. Na een paar minuten lukt het wel...
 
Download
536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.png
AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie
RunAsAdmin.jpg
Als administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
 
@Gavrilo,

Heb je Chrome al eens gereset?
Dit kun je vinden in de instellingen.
3 puntjes rechtsboven aanklikken-instellingen- geavaceerd-bijna onderaan vind je dan de reset optie.
 
Ivm Chrome, heb alles gedaan maar blijf de foutmelding krijgen, is dus enkel de eerste paar minuten, hierna gaat het wel goed.
 
Ook gescand met Adwcleaner?
Zo ja heeft die nog iets gevonden?
 
Ja maar een logbestand krijg ik niet...
 
Heb jij het wel uitgevoerd zoals Abraham in zijn bericht heeft uitgelegd?
 
Ok
 

Bijlagen

  • AdwCleaner[S02].txt
    1,3 KB · Weergaven: 3
Er is niets gevonden of is dit van een nieuwe scan?
Aangezien jij aangaf dat er iets was gevonden.
 
Er is niets gevonden of is dit van een nieuwe scan?
Aangezien jij aangaf dat er iets was gevonden.
Ja was een antwoord op de eerste vraag.
Nee er was de eerste keer ook niets gevonden.
 
Is de geschiedenis na het restten van Chrome ook gewist?
Zo niet doet dat ook eens en dat vanaf het begin.
Kreeg jij alleen dit te zien -> nx domain
Of stond er nog niets voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan