• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

2 short, 3 short

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffrey830

Nieuw lid
Lid geworden
17 nov 2016
Berichten
29
Waarderingsscore
0
Goedenavond, ik heb mijn pc geupgraded en bij het opstarten krijg ik 2 korte, gevold door 3 korte piepen. Ik heb eerder computers in elkaar gezet maar dit is me nog niet eerder overkomen. Waar kan het aan liggen?
 
Meestal ligt het er maar net aan welke BIOS in gebruik is op je pc. Aan de hand daarvan kunnen de error meldingen nog iets anders zijn. Eventueel kun je op de onderstaande link al wat meer info vinden over verschillende beep codes.

 
Het zijn er 2 korte, korte pauze, 3 korte. Het moederbord is de b450m ds3h.
Met een 2600x processor, van wat ik begrepen heb zijn die compatible zonder bios flash.
Ik probeer een audiobestand toe te voegen maar ik kan nergens vinden welke extensies je mag uploaden op deze site. Mp4 doet het niet. Ik heb alle onderdelen gecheckt of ze goed vast zitten. Ik zal nog even alle onderdelen omswitchen voor de oude en kijken of het probleem daar ligt.
 
Laatst bewerkt:
Haal een reepje geheugen eruit indien meerdere, wat hoor je dan? eventueel omruilen.

En weet je welke bios versie erin zit?
 
Dat heb ik geprobeerd. Hetzelfde piepje. Alleen ik heb 4 x 4gb besteld, dus ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal stuk zijn. Het bios kan ik moeilijk checken, want hij doet niets. Ik denk de standaard bios. Ik ga nog even kijken om de oude videokaart erin te zetten.
 
Update, ik heb mijn oude videokaart erin gedaan en nu doet hij het. Betekent dit dat mijn videokaart misschien defect is? Het is de inno3d rtx 2080 x2 oc
 
Of niet geïnitialiseerd.

Probeer hem in een andere PC, weet of het een DOA is.

En een bios updaten kan geen kwaad, ze worden niet voor niets aangepast.
Kan vaak live vanuit de UEFI, want dat is het eigenlijk.
 
Ik zal hem even checken in de andere pc, dank u wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan