• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies 2 vpn providers op 1 pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je niets illegaals doet, dan is het hebben van een VPN redelijk nutteloos.
Als je wel iets illegaals doet (hoeft niet eens wereldschokkend te zijn) bijv. mediacontent downladen en / of uploaden én de overheid of een hacker wíl je persé hebben, dan krijgen ze je op enig moment.

Met 1,5 of 2,5 miljard users op deze aardkloot zijn de meeste privépersonen helemaal niet interessant voor hackers, zelfs niet voor de overheid als je je wat inhoudt op het gebied van uploaden. Tegen downloaders wordt tot op heden sowieso in Nederland niet opgetreden.

Vandaar mijn stelling(en). Wil je echt 100% veilig zijn met je computer Tablet of Smartphone? Dan is de oplossing net zo simpel als dat deze adequaat is : -> uit laten staan.
 
Wat is dan volgens jou een vpn en welk nut heeft het dan?
De vpn die ik heb is met een accountnummer en kan je met bitcoins betalen,
Maar bitcoins zijn dan ook niet zo veilig als je ze aankoopt,want dan kunnen je
Gegevens achterhaald worden?
 
Ik wilde alleen in dit topic aangeven dat VPN providers je willen doen laten geloven dat je 100% onvindbaar / ontraceerbaar bent. Dat is dus niet zo.
Daarentegen kan het gros van de normale users je niet vinden met een VPN.
Nou komt 'ie : vind ik het belangrijk dat een gewone user mij niet kan vinden? Nee, want die zullen mij ook niet 'echt' zoeken.
Vind iemand het wel belangrijk dat een gewone user je niet kan vinden, neem dan snel een VPN provider.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan