• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

4x2gb Asus P5k

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mefra

Vaak hier
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
563
Waarderingsscore
0
Puur uit hobby/interesse nu bezig met om overclocken te leren.

Heb heel veel moeite gehad om 4x2gb in een Asus P5k te laten werken. Lukt nu, maar geen ideale setting. Iemand idee wat ik kan veranderen?

Heb er nu 3x Buffalo Firestix 2gb in zitten + 1x OZC. Draaien op 2.1v, maar heb nog een OCZ liggen, maar om een of andere reden wil de pc niet opstarten als ik die erin zet (volgens mij functioneert het geheugen wel). Buffalo hoort op 2.0V te draaien, OCZ op 2.1V. Northbridge staat verder op 1.55V, rest van de voltages ben ik van af gebleven. Timing van de Buffalo is 4-4-4-12 en die van de OCZ 5-4-4-15. Momenteel staat de timing op 5-4-4-15 in the bios. Verder staat de FSB op 400, maar zonder de OCZ draait die stabiel op 425 (e8400).

Maakt het uit of ik die OCZ erin krijg of omdat ik nu de timings gelijk heb maakt het niet meer uit? Wil eigenlijk nog zien dat ik de pc naar 450 FSB krijg, maar dat wordt denk ik lastig...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan