• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

5.1 Audio-setje

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Herbert

Gast
Haaai peepz,

Ik ga mij dus een 5.1 audio-setje aanschaffen...
Ik heb deze geluidskaart: Geluidskaart Soundstorm Dolby Digital Audio 5.1
De prijs mag niet hoger liggen als 100.
Iemand een voorstel...
Laat maar komen...

Grtz,

Herbert
 
Mischien is dit iets:

Omschrijving: Creative Labs Inspire 5500 5.1 Digital

5.1 luidsprekertechnologie met ongelooflijke prestaties voor weinig geld.


Het Creative Inspire 5.1 Digital 5500 luidsprekersysteem met externe decoder geeft schitterend surround sound voor weinig geld. Het is ontworpen voor buitengewone prestaties bij Dolby Digital-films, games en andere audio op 5.1 kanalen. Met zijn 48 watt RMS uitgangsvermogen ondersteunt het de meest dynamische en daverende effecten. Vijf akoestisch gebalanceerde satellietluidsprekers en een versterkte subwoofer zorgen voor een meeslepende, overweldigende luisterervaring. De onafhankelijke Dolby Digital-decoder met zilveren front is een verrijking voor elk interieur, terwijl zijn ingangen (line-in, coaxiaal en optisch) een vlotte aansluiting ook met andere PC-bronnen mogelijk maakt, zoals DVD-spelers. De multifunctionele draadloze afstandsbediening staat borg voor comfort en gebruiksgemak.



Vermogensspecificaties
o 6 watt (RMS) voor het centrale kanaal
o 6 watt (RMS) voor elke surround-satelliet (x4)
o Krachtige subwoofer van 18 watt (RMS)
o Frequentierespons 45 Hz-20 kHz
Dolby Digital en Dolby Pro Logic-verwerking voor een indrukwekkend surround sound.
Zwaar versterkte houten subwoofer met 6-kanaals versterking voor een betere audiobeleving.
Line-in, digitale coaxiale en optische ingangen voor veelzijdige connectiviteit met DVD-spelers en andere toestellen.
Draadloze afstandsbediening met de belangrijkste functies, voor een handige regeling.
De nieuwe, elegante decoder met elegant zilveren front past in elk interieur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan