• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

A3 laser printer all in one

Status
Niet open voor verdere reacties.

computermeid

Gevestigd lid
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
200
Waarderingsscore
1
ik ben op zoek na een goeie betaalbare A3 laser printer all in one
en het liefst dat je met via Wi-Fi kan laten printen

de richtprijs is ongeveer 150 a 200 euro

wie weet en goeie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allemachtig, wat een prijzen! Een laserprinter lijkt voor een gewoon mens onbetaalbaar, zelfs 2e/3e hands zijn ze veel duurder dan mijn Epson inkjet (en dan komt de toner cartridge er nog bij). :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allemachtig, wat een prijzen! Een laserprinter lijkt voor een gewoon mens onbetaalbaar, zelfs 2e/3e hands zijn ze veel duurder dan mijn Epson inkjet (en dan komt de toner cartridge er nog bij). :eek:

Aangezien A3 laserprinters voornamelijk in de zakelijke markt worden gebruikt, is het niet zo verwonderlijk dat die dingen duur zijn. Heeft ook te maken met het volume wat er mee geprint wordt en de andere mogelijkheden. Voor thuisgebruik is een inkjet all-in-one nog steeds veel goedkoper.

Maar als je echt wilt gaan printen, is een laserprinter onontbeerlijk. En ja... de optie A3 maakt het inderdaad veel duurder :)
 
Maar daar in tegen zal er ook wel weer een kwaliteit verschil in zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan