• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aanmelden mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk het niet zit op versie 16299.371 is toch de laatste, maar heeft die repair tool dat gedaan?
Kan ik die repair tool ongedaan maken?
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat kan. Dat zal je moeten doen door een systeemherstel uit te voeren van voor de datum dat je de repair hebt uitgevoerd.
 
Denk het niet zit op versie 16299.371 is toch de laatste, maar heeft die repair tool dat gedaan?

Ik heb laatst mijn laptop herstel via Windows update omdat ik wifi problemen had.
Ik kreeg toen ook gewoon de laatste versie, alleen kwam alle programma`s en bloatware terug.
Dit ondanks dat Windows helemaal opnieuw wordt geïnstalleerd.
 
Dit programma ga ik toch niet meer gebruiken hoor, heeft niks verholpen en er zijn toch belangrijke zaken zomaar weg, herstelpunten, geschiedenis van updates, ingestelde voorkeur apps zijn terug naar de standaard door windows ingestelde.
Als het probleem zich blijft voordien ga ik eerst een image terugzetten maar die ik ook al 2 maand oud.
 
Ja je kunt altijd nog een image terug kunnen zetten.
Mogelijk dat het probleem dan ook weg is.
Mocht je een image terug zetten en Windows gaan updaten, doe dit dan via kabel.
Ik en meerdere mensen hebben via de wifi problemen ervaren.
Ook liepen de updates niet lekker en ha ik soms rare problemen.
Nu doe ik het via kabel en loopt het als een zonnetje.
 
Mijn desktop is altijd via de kabel verbonden.
Met wifi heb ik nochtans nog nooit problemen gehad, laptop is altijd via wifi.
 
2 maanden is niet zo heel oud, dan zal alles er nog relatief hetzelfde uitzien, alleen de updates van windows opnieuw binnen pakken of ... wachten tot volgende week voor de Spring Creators Update. Ik zou ook die image terug zetten, ben je gelijk van alle gezeur vanaf. Succes.
 
Mijn desktop is altijd via de kabel verbonden.
Met wifi heb ik nochtans nog nooit problemen gehad, laptop is altijd via wifi.

Gelukkig dat jij geen problemen hebt met jou wifi.
Hier gaat het gelukkig ook weer goed.
 
Vervelend dat die tool zo slecht voor je heeft uitgepakt. Hopelijk kan je met een image wat en ben je niet te veel persoonlijke data kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan