• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

aanschaf nieuwe router

Status
Niet open voor verdere reacties.

michiel2

Senior
Lid geworden
18 apr 2009
Berichten
3.113
Waarderingsscore
1
Hallo allemaal,

Aangezien thuis het Wi-Fi netwerk gigantisch slecht is en de computer die bedraad is aangesloten op de router het ook regelmatig niet meer doet, zijn we op zoek naar een nieuwe router.
De oude router is een Asus rt 66u. Graag zouden we weer een router terug krijgen met de zelfde of betere prestaties.
Aangezien we een redelijk groot huis hebben staat de asus op de eerste verdieping. op de begane grond bevind zich ook nog een router. Deze werkt ook niet helemaal meer naar behoren.

Wat is nu de beste oplossing?
2 nieuwe routers of 2 accespoints.

en welke routers of accespoints zijn tegenwoordig goed die een groot bereik hebben.
Zo zag ik een aanbieding van de makro een sitecom wlr-9000 staan. Is dit een optie? of is deze router al veroudert?

Alvast bedankt,

Michiel
 
Powerline set met wifi geen optie?

De apparaten die contact moeten maken hebben vaak niet zo'n groot bereik, als de router dat wel zou hebben maakt dan niet veel uit.

Stel je parameters in en kijk welke goed voor je is.
Tweakers
 
Ik had eerder een router van Sitecom die tot 3 verdiepingen werkte.
Dus zou je dat in overweging kunnen nemen om daar ook eens naar te kijken.
Ik heb het getest in mijn huis met betonnen vloeren en had op zolder ook internet.
Maar dan moet het wel op de doos vermeld staan, want het geld niet voor alle modellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan