• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aansluiting Pc/tv

Status
Niet open voor verdere reacties.
1

147258369

Gast
hallo iedereen

ik heb onlang een nieuwe computer gekocht en het probleem is da ik mijn beeld van mijn pc nie op mijn tv krijg.
ik heb een futjie siemens ( amd athlon xp 2400 ).
ik heb al geprobeerd via mijn eigenschappen van van mijn video kaart maar da lukt nie heeft iemand de oplossing voor mijn probleemke :huh: :huh: :huh: :huh: :D

nividia geforce4 mx 440se with agp 8x
 
Originally posted by 147258369@26-02-2004, 23:20:08
hallo iedereen

ik heb onlang een nieuwe computer gekocht en het probleem is da ik mijn beeld van mijn pc nie op mijn tv krijg.
ik heb een futjie siemens ( amd athlon xp 2400 ).
ik heb al geprobeerd via mijn eigenschappen van van mijn video kaart maar da lukt nie heeft iemand de oplossing voor mijn probleemke :huh: :huh: :huh: :huh
nividia geforce4 mx 440se with agp 8x
 
Kijk ook even of de tv out staat gecongifureerd voor NTSC in plaats van PAL, beiden zijn bijna gelijk behalve de kleur en de resolutie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan