• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aanwijzen bestandslocatie voor Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdRossino

Nieuw lid
Lid geworden
2 apr 2019
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Hoi,

Op mijn nieuwe laptop met Windows 10 kan ik maar niet ontdekken hoe ik kan opgeven waar de binnenkomende Bluetooth bestanden opgeslagen mogen worden.
Iemand hier ervaring mee?
Beetje hulp is welkom!

Ed
 
Bluetooth is een data overdrachtssysteem, bestanden?
Wat bedoel je?
 
Hoi,

Op mijn nieuwe laptop met Windows 10 kan ik maar niet ontdekken hoe ik kan opgeven waar de binnenkomende Bluetooth bestanden opgeslagen mogen worden.
Iemand hier ervaring mee?
Beetje hulp is welkom!

Ed
Als jij hiermee bedoelt dat je middels BT een willekeurig (door jou gekozen) bestand naar je laptop verstuurt, dan zou je even de Pepsiproef kunnen doen. Noem een klein bestandje krokodil en kies voor verzenden naar de machine. Dit gedaan hebbende klik je op de Windowstoets linksonder en laat je Windows naar de krokodil zoeken.
 
Hoi,

Ik doel inderdaad op het versturen van bestanden van mijn smartphone (foto's bv) naar mijn laptop via BT.
Op mijn oude Windows 7 machine kon ik een map definiëren waar alle bestanden in terecht komen.
Inmiddels werk ik met een nieuwe laptop met Windows 10 Pro erop.

Nu kan ik natuurlijk de Pepsiproef (leuke benaming trouwens) doen, maar dan nóg weet ik niet hoe ik een specifieke map kan aanwijzen.
 
ik heb hier juist de test gedaan om van af mijn smartphone een bestand te delen via bluetooth naar de desktop Windows 10 pro en dit bestand kwam dus gewoon in de map Documenten terecht .. je kan tevens wel zelf aangeven waar je het bestand wenst te bewaren ...
onderstaand scherm kreeg ik tevens te zien ..
11329
 
Hoi Emi,

Het klopt helemaal wat je schrijft en ik heb daar overheen gekeken!
Ik was gewend aan het vooraf opgeven/toewijzen van een doelmap en lette niet op bij het binnenhalen.
Reuze bedankt!
De vraag is hierbij beantwoordt.

Ed
 
graag gedaan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan