• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

acces point

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerbob

Nieuw lid
Lid geworden
12 dec 2018
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Hoi...……..

Ik hep een acces point sitcom met twee antennes en twee lampjes die knipperen op het verbruik ( data
verkeer ) . Nu heb ik het gevoel dat hij apparaten weigert of verbreekt bij meer dan 3 apparaten
in de gebruiks aanwijzing kan ik hier over weinig vinden.
twee antennes en twee lampjes een knippert op het verbruik ( data verkeer ) en de andere zie ik eigenlijk nooit knipperen , mijn voel zegt is dit wel goed ( het lijkt er op dat hij maar een antenne gebruikt )

weet iemand heer meer over

ik ik zou de instellingen van acces point sitcom kunnen e-mailen ( doe ik liever )
Ik heb zelf ook gekeken maar kan niet echt is vinden , vandaar deze vraag , dat er iemand meer weet hier over .

Mij lijkt als hij maar een antenne gebruikt dit invloed heeft op het accepteren van apparaten

Alvast bedankt voor de moeite
 
Hallo,

Er zijn verschillende apparaten in huis die een verbinding kunnen storen.
Dan maakt 1 of 2 antenne`s niet uit.
Maar zou jij allereerst eens kunnen vertellen wel type Sitecom jij gebruikt en wel type/merk modem er voor hangt.
 
Hallo....

Het is een sitecom 57B67A
Modem Davolink let op ik heb een bekabelt netwerk en daar maak ik met een acces point draadloos van.

Nu heb ik het gevoel dat hij apparaten weigert of verbreekt bij meer dan 3 apparaten .
Hij heeft twee antennes en twee lampjes een knippert op het verbruik ( data verkeer ) en de andere zie ik eigenlijk nooit knipperen , mijn voel zegt is dit wel goed ( het lijkt er op dat hij maar een antenne gebruikt )

de verbinding is op zich goed ( wifi ) alleen bij meer verbindingen dan 2 kans op aparatenweigeren.

als U een email adres heeft dan zou ik de instellingen kunnen sturen ( is een PDF )
( misschien via account op deze site )

Misschien staan instellingen fout in het apparaat waardoor hij maar een antenne gebruikt
 
Ik zal vanavond eens kijken naar jou type accespoint.
Kan mij niet voorstellen dat er maar 3 apparaten gebruikt kunnen worden.
 
Weet je nog of je ergens bij het instellen restricties heb opgegeven als het gaat om het aantal apparaten wat mag verbinden?
 
Het is een sitecom 57B67A

Allereerst mijn excuses, ik ben gisteren helemaal vergeten om voor jou te kijken.
Ten tweede kan ik geen sitecom 57B67A vinden, is dit wel het goede type nummer?
Want er komt helemaal niets te voorschijn in Google.
 
Hoi...

Deze is het

En deze instelling kan nergens vinden / zie ik nergens staan ( kan alleen zien / opvragen hoeveel apparaten ,en welke verbinding maken met wifi

Weet je nog of je ergens bij het instellen restricties heb opgegeven als het gaat om het aantal apparaten wat mag verbinden?
 
Laatst bewerkt:
Ook in de handleiding zie ik niet direct iets staan waar uit blijkt dat er een maximum van 3 apparaten zou zijn. Lijkt me ook heel vreemd omdat het een access point is.

Handleiding
 
Hallo Computerbob,

Jou accespoint is uitgebracht voor Windows 2000/XP en Windows Vista / 7.
Het zou kunnen dat hij te oud is voor de nieuwere Windows.
Welke Windows versie gebruik jij momenteel?

Heb jij het ook ingesteld zoals in de handleiding van DonWoozy?

Gebruik jij jou modem ook voor internet of alleen internet via jou accespoint?
Ook zou je bij Sitecom eens kunnen navragen waarom dit niet goed werkt.
 
Jou accespoint is uitgebracht voor Windows 2000/XP en Windows Vista / 7.

Daar gaat het om de protocol standaarden. Die zouden ook gewoon nog moeten werken in Windows 10.
 
Hoi

Zie hier onder de led statisch , je zit nu dat er 1 led knippert op data verkeer .
de andere led brand continu en zie ik eigenlijk nooit knipperen op data verkeer


ik weet dat dit donker is opgenomen , dit is gedaan om de led/ lampje goed te kunnen zien


hier gaat het over

twee antennes en twee lampjes een knippert op het verbruik ( data verkeer ) en de andere zie ik eigenlijk nooit knipperen , mijn voel zegt is dit wel goed ( het lijkt er op dat hij maar een antenne gebruikt )
 
Meestal geeft een continue brandend lampje aan dat er een lan kabel is aangesloten.
Er zullen geen lampjes branden om de annentes.
Bericht 10 nog gelezen?
 
Hoi

Maar er branden wel lampjes die het data verkeer weer geven ( dit is ook te zien in het filmpje , rechtse lampje )
Bij een router word het wel aangeven door een lampje of er een lan kabel is aangesloten , bij een acces point weet ik niet . zal kijken of er in de handleiding hier iets over te vinden is


Bericht 10 nog gelezen?

ja , vandaag ben ik erachter gekomen dat een apparaat dat geen wifi verbinding had nu ineens wel weer verbinding heeft ( er is niks gewijzigd )

Of is er een mogelijkheid dat het access point het te druk heeft met apparaten verbinden / data verkeer
dat dit daarom gebeurd
 
Hoi

ik gebruik windows 7 , verder zit ik nog met een I-Pad en ander apparaten op het wifi. Smartphone
Ondersteuning van uit Sitecom is slecht je krijgt alleen een telefoon nummer te zien verder is er weinig
 
Hoi

Ik denk iets gevonden te hebben over de aanwezige lampjes zie bijlage
 

Bijlagen

  • Lampje Info.pdf
    107,2 KB · Weergaven: 3
Ik denk iets gevonden te hebben over de aanwezige lampjes zie bijlage
Dan moet je even op het accespoint kijken welke nu precies knippert en welke blijft branden.
Want dan kun je zien of het werkt of niet.
 
ik gebruik windows 7 , verder zit ik nog met een I-Pad en ander apparaten op het wifi. Smartphone
Ondersteuning van uit Sitecom is slecht je krijgt alleen een telefoon nummer te zien verder is er weinig

Bedankt voor deze informatie, dit geeft een beter inzicht.
Kijk eens of het lukt als je onderstaande eens precies uitvoert.
 
Deze handleiding gebruikt u indien u al een draadloos netwerk heeft en het bereik hiervan wenst
te vergroten. Voordat u de repeater aansluit aan de computer en vervolgt met onderstaande stappen
willen wij u wijzen op de checklist die op de laatste pagina te vinden is en raden wij u aan om
eerst de gateway van uw router te noteren. Deze vindt u op de volgende manier


Deze handleiding gebruikt u indien u al een draadloos netwerk heeft en het bereik hiervan wenst
te vergroten.
Voordat u de repeater aansluit aan de computer en vervolgt met onderstaande stappen
willen wij u wijzen op de checklist die op de laatste pagina te vinden is en raden wij u aan om
eerst de gateway van uw router te noteren. Deze vindt u op de volgende manier:

Windows Vista/ Windows 7:
Klik op 'Start' (het Windows logo)
Klik op 'Configuratiescherm'
Klik op 'Netwerkstatus en -taken weergeven' of 'Netwerkcentrum'
Klik op Klik bij de netwerkverbinding op 'Status weergeven'
Klik op 'Details'

Noteer op de checklist bij Gateway de gateway welke u via bovenstaande heeft achterhaald.
Noteer op de checklist bij SSID, dit is de naam van uw bestaande draadloze netwerk
 
bg4.png

Windows Vista / 7
Sluit de extender op de computer aan met behulp van meegleverde netwerkkabel.
We zullen nu op uw computer een vast ip adres zetten:
Klik op 'Start' (het Vista / Seven logo) -> Selecteer 'Configuratiescherm' in het menu ->
klik vervolgens op 'Netwerkstatus en -taken weergeven' -> daarna klikt u links in de
takenlijst op 'Netwerkverbindingen beheren'
Klik met de rechtermuisknop op de te gebruiken verbinding en kies 'Eigenschappen'
Mocht er om toestemming gevraagd worden, klik dan op 'Doorgaan'

Dubbelklik hier op Internet Protocol (TCP/IPv4).
U selecteert het volgende ip adres gebruiken en vul het volgende in:
IP adres: 192.168.0.2
Subnetmask : 255.255.255.0

Open daarna jou internet browser.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan