• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Accu laadt niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Hallo beste mensen,

Er schijnt zich een oplaadprobleem voor te doen op de Laptop van mijn kleinzoon, een Toshiba, een Systeemmodel SATELLITE L50-B, met Windows 10 Home erop geïnstalleerd. Ik dacht eerst, dat de accu wellicht defect was geworden, maar na installatie van een nieuwe accu, is het probleem helaas niet verdwenen. Onder op de taakbalk meldt het accu-icoontje dat "De batterij niet word opgeladen. Merkwaardig genoeg, geeft dat zelfde icoontje aan, dat de batterij wél wordt opgeladen, wanneer ik de adapter aansluit op de Laptop, even daarna volgt dan echter weer de melding, dat er niet wordt opgeladen. Heeft er iemand een idee, wat hier aan de hand kan zijn? Ik ben benieuwd en ik zou het graag horen,

Met vr. groet,
Cor Jansen
Weert
 
Heeft dat notebook nog de originele lader of hangt er nu een universele lader aan?
 
Het zou kunnen dat de aansluiting niet goed meer werkt.
Gaat er wel een lampje branden als de adapter erin zit?
Kun je zonder accu wel de laptop gebruiken? (Dus op netstroom)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan