• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Accu laptop / Update Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
1.359
Waarderingsscore
3
De laptop van een collega laadt niet meer op sinds de laatste update van Windows 10. Zolang de laptop aan de netstroom hangt, werkt de laptop prima. Maar zonder de netstroom, kan de laptop niet gebruikt worden omdat de accu niet opgeladen wordt.

Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
 
Welke kleur heeft de Accu led?
Als deze rood gekleurd is, dan heeft dat niks met de upgrade te maken, maar dan dient de accu vernieuwd te worden.
 
Ik spreek 'm maandag. Zal het dan even vragen. Het kan inderdaad ook toevallig zijn dat dit probleem zich nu net voordat na de update.
 
Na de update geeft de computer rechts onder in de taakbalk aan dat er geen batterij aanwezig is. Ik heb deze oplossing gevonden. Iemand andere ervaringen?
 
De oplossing zoals in de link uit mijn vorige post, heeft niks opgeleverd. Iemand een suggestie?

De led van de accu brandt overigens niet, Abraham54.
 
Zeker eerst even proberen. Toestel uitschakelen en stroomkabel loskoppelen. Batterij ontkoppelen en verwijderen. Vervolgens zonder dat de stroomkabel wordt aangesloten, 30x op de powerknop drukken. Uiteraard zal het toestel niet opstarten. Daarna de batterij opnieuw plaatsen en proberen opstarten. Vervolgens ook weer de stroomkabel aansluiten. Veel kans dat de batterij nu gaat opladen en het toestel zijn normale werking weer aanvat.

Om welk merk en type laptop gaat het hier precies?
 
Aanvullend:
In veel gevallen wil het ook helpen om een Bios update uit te voeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan