• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Accu laptop vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreekVerhulst

Gewaardeerd
Lid geworden
1 jun 2010
Berichten
1.297
Waarderingsscore
4
Ik heb sinds juni 2017 een laptop Acer Aspire E5-575G-53BZ waar ik reuze tevreden mee ben. Kwam er goed uit bij een consumententest, zeker wat accuduur betreft. Nou daar is niets meer van over. De accu is binnen een mum van tijd leeg. En ineens zonder enige waarschuwing. Ik moet hem bijna altijd aan het stroom leggen. Ik zat al haast te denken aan een nieuwe laptop. Maar dat is natuurlijk zonde. Is het mogelijk om zelf een nieuwe accu te plaatsen en zo ja hoe doe ik dat? Waar koop je zoiets?
 
Aarie, dit is een review en helpt dus niet veel;) Beslist echter dat Youtube betere heeft.

Mss deze:


Ik ben best handig en heb genoeg gereedschap, maar sinds ik de laptop van mijn zoon na het openen niet meer aan de praat kreeg (kosten € 145 control ic defect maar wie kan dat controleren!) maak ik ze zelf niet graag meer open.
 
Laatst bewerkt:
@Veng,

Bedankt, ik had niet gezien dat het een review was.
Want hij stond in de lijst van video`s om een accu verwijderen.
Dus ik heb mijn bericht verwijderd :)
 
Zou ook van de gelegenheid gebruik maken om de laptop te ontstoffen, vooral de fan van de cpu.
 
Aarie, dit is een review en helpt dus niet veel;) Beslist echter dat Youtube betere heeft.

Mss deze:


Ik ben best handig en heb genoeg gereedschap, maar sinds ik de laptop van mijn zoon na het openen niet meer aan de praat kreeg (kosten € 145 control ic defect maar wie kan dat controleren!) maak ik ze zelf niet graag meer open.


Ik heb de Acer E5 575G 53BZ. In het filmpje wordt de E5 575G 58BZ besproken. Ik neem aan dat de werkwijze precies hetzelfde is?
 
🙄 Mmm dan heeft Dell toch een makkelijkere oplossing,
in klikken en Klaar is kees 😆
 
Als ik dan toch bezig ben om de accu zelf te vervangen en de laptop openligt kan ik dan gelijk de uppercover vervangen. Ik heb de laptop een paar weken geleden laten vallen en nu hij iets beschadigd. Zie foto. Kan ik dat ook zelf doen?
 

Bijlagen

  • IMG_20200316_124841247.jpg
    IMG_20200316_124841247.jpg
    4,3 MB · Weergaven: 11
het gaat om de uppercover waarin zich het toetsenbord bevindt. die is aan 1 zijde achterkant iets beschadigd.
Toetsenbord zelf mankeert niets aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan