• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Accu Melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
312
Waarderingsscore
10
Hallo,

Ik werk onder Windows-7 en zou graag het volgende willen weten om e.v. aan te kunnen passen:
Hoe kan ik zien (en aanpassen) wat het accu-percentage is wanneer Windows-7 een melding geeft, dat de resterende accu-spanning nog een maar een paar procent is.
 
Dat kun je in energie beheer doen.

Om dit te doen open je Energiebeheer. Dit kan door energiebeheer te tikken in het zoekvak boven de startknop of het metro-startscherm en op Enter te drukken (via het Configuratiescherm > Energiebeheer kan ook) .In het dialoogvenster dat volgt, klik je op: De schema-instellingen wijzigen (naast het energiebeheerschema dat voor uw laptop van toepassing is).

11169

Bij het volgende venster klikt u onderaan op: Geavanceerde energie-instellingen wijzigen.

Accuniveau3


  • Navigeer en klik op het + teken voor Accu > Laag accuniveau en wijzig het percentage van het waarschuwingsniveau.
11170
 
Bedankt, ik heb het gevonden.
Ik was namelijk op zoek naar het item: Accu, maar zag dat niet staan.
Ik heb gemerkt, dat ik verder naar beneden moest scrollen en daar heb ik het gevonden
Nogmaals bedankt.
 
Mooi dat het is opgelost en geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan