• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Accu probleempje bij asus transformer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is zeker vreemd.
Hoe vaak heb jij de accu gekalibreerd?
Misschien dat dit een paar keer moet gebeuren.
 
Ik heb 1x gekalibreerd. Ik zal hem nog eens kalibreren. Wat betreft de accu duur is het in orde. Ca. 8 uur continu bewegend camera beeld. Ik heb nu een batterij appje dat bij 50 %(software matig) een signaal geeft. De accu is dan in werkelijkheid nog op ca 10. %.
 
Kun je in Android geen minimale accu status ingeven?
Kun je in dat appje ook 60 % aangeven?, dan weet je zeker dat hij niet uitvalt, mocht de accu iets minder worden. Maar wel fijn dat de accu het gewoon 8 uur volhoud.
 
In android op de tf101 kun je verder niks ingeven qua accu. In dat appje kn je alle gewenste waardes invullen. Nu staat ie op 50. Als de accu minder wordt kan ik dit evt aanpassen. Met de accu zelf is gelukkig niks mis. Er is alleen een mis match software/hardware.
 
Fijn dat het aan te passen is in het appje.
Ik las vorig week dat voor Windows je 2 tot 3 keer moest kalibreren.
Dus het zou kunnen dat het ook voor Android geldt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan