• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Acer tablet start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem269

Gevestigd lid
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
215
Waarderingsscore
8
Hallo,

Dit jaar nieuw gekocht tablet Acer Aspire 10E (voor vakantie etc) is sinds 1 mei niet gebruikt en wil nu niet meer starten. Geladen tot lichtje bij power schakelaar constant brandde. Alles wat nu gebeurt na indrukken aan-knop is dat scherm een seconde blauw wordt, de naam Acer op het scherm verschijnt en weer verdwijnt. Na even wachten weer een poging, zelfde resultaat. Iemand hier ervaring mee (of een oplossing) voor
 
Hallo
Heb je al geprobeerd of het lukt met een soft reset?
Werkt dat niet een hard reset, bij een hard reset worden wel alle gegevens verwijderd en terug naar fabrieksinstelling gezet.
 
En hoe doe ik een soft reset?
 
Ik had gezocht naar jou tablet hoe je een soft en hard reset kunt doen maar kan jou tablet niet vinden. Het lijkt erop dat het type wat jij hebt gegeven niet helemaal klopt.
 
Sorry, het moet Acer Aspire Switch 10 E zijn
 
Oke ik zal vanmiddag als ik thuis ben wel even kijken hoe je dit moet doen.
 
Er is een optie om hem te resetten, alleen ben je dan wel alle bestanden en foto`s kwijt.

How to reset to factory defaults for Acer Aspire Switch 10
Recovering from the hard drive during startup
1.Turn on your computer and press <Alt> + <F10> during startup. A
screen appears asking you to choose the keyboard layout.
2.Several options are now presented. Click Troubleshoot.
3.Click either Refresh your PC or Reset your PC.

Note
"Refresh your PC" enables you to restore your computer to the default factory
condition with files intact. "Reset your PC" completely removes all your files
and resets your computer to factory settings
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan