• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Actiecentrum: beveiliging en onderhoud

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackwood0

Vaak hier
Lid geworden
26 jan 2011
Berichten
950
Waarderingsscore
1
Hallo,

Sinds het begin dat ik Windows 10 heb staat er in het actiecentrum een lijst met meldingen genaamd 'virusbeveiliging' en 'beveiliging tegen spyware en ongewenste software'. Ik weet namelijk niet waar deze meldingen op slaan, omdat mijn antivirus (360 Total Security), Windows Firewall en Smartscreen gewoon aanstaan. Deze twee meldingen komen meerdere malen per dag, ik denk om de twee uur.

Verder kan ik niet veel doen in het 'beveiliging en onderhoud' venster omdat alles is ingeschakeld. Wie weet hier raad mee?

Actiecentrum
Fk0R6aA.png


Configuratiescherm beveiliging en onderhoud:
c8NkdQl.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat zijn gewoon meldingen ( deze kun je gewoon wissen )
het actiecentrum kun je vergelijken met het onderhoudscentrum en blijkbaar word de 360 I.S niet herkend ...
je kan deze actiecentrum ook uitzetten !

start> instellingen > systeem > meldingen en acties > systeempictogrammen in of uitschakelen ..

Ashampoo_Snap_2015.08.04_12h53m18s_016_.png
 
Heb jij wel de nieuwste versie van Qihoo, mede geschikt voor Windows 10 genstalleerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan