Piet Kerkhof
Nieuw lid
- Lid geworden
- 17 mei 2017
- Berichten
- 2
- Waarderingsscore
- 0
Hey iedereen voor school ben ik bezig met een project bezig waarin ik een actieplan voor een servicedesk moet ontwerpen samen met een tevredenheidsenquete. Graag zou ik jullie feedback hier over horen of deze doel- en klantgericht zijn.
De enquete ziet er ongeveer zo uit en bestaat uit ongeveer 8 vraagstukken:
Tevredenheids enquête.
Beste werknemer. Onlangs heeft u gebruikgemaakt van onze service. Graag zouden wij enkele tijd van vragen om de volgende enquête in te vullen betreft uw ervaring met onze service.
Zijn de Problemen naar tevredenheid verholpen?
Hoe was de klantvriendelijkheid?
Was er spraken van deskundigheid?
Hoe veel tijd heeft het traject tussen het melden van uw incident en het oplossen geduurd?
Zijn volgens u alle afspraken nagekomen?
Hoe was de bereikbaarheid naar ons?
Bent u voldoende geïnformeerd voor toekomstig gebruik?
Bent u voldoende geïnformeerd voor toekomstig gebruik?
Heel hartelijk dank voor uw tijd.
Het actieplan ziet er als volgt uit. Deze heb ik als bestand geupload aangezien ik geen tabel kon uploaden
De enquete ziet er ongeveer zo uit en bestaat uit ongeveer 8 vraagstukken:
Tevredenheids enquête.
Beste werknemer. Onlangs heeft u gebruikgemaakt van onze service. Graag zouden wij enkele tijd van vragen om de volgende enquête in te vullen betreft uw ervaring met onze service.
Zijn de Problemen naar tevredenheid verholpen?
Hoe was de klantvriendelijkheid?
Was er spraken van deskundigheid?
Hoe veel tijd heeft het traject tussen het melden van uw incident en het oplossen geduurd?
Zijn volgens u alle afspraken nagekomen?
Hoe was de bereikbaarheid naar ons?
Bent u voldoende geïnformeerd voor toekomstig gebruik?
Bent u voldoende geïnformeerd voor toekomstig gebruik?
Heel hartelijk dank voor uw tijd.
Het actieplan ziet er als volgt uit. Deze heb ik als bestand geupload aangezien ik geen tabel kon uploaden