• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Action cam sjcam m20 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflorix

Junior lid
Lid geworden
24 aug 2016
Berichten
78
Waarderingsscore
0
ik heb een probleem met mijn actie camera de sjcam M20
als ik er een verlengkabel van 1.5 meter aanzet en er met beweeg dan slaat de camera vast , als ik de camera gewoon gebruik dan is er niets aan de hand , iemand een idee welke kabel ik wel kan gebruiken zonder dat hij vastslaat ?
Dank je
 

Bijlagen

  • sjcam-sjcam-m20.jpg
    sjcam-sjcam-m20.jpg
    49,3 KB · Weergaven: 8
Het is wel handig om te weten welke kabel je nu gebruikt.
 
staat verder geen naam op deze kabel gebruik ik ook voor mijn andere cam daar geen problemen mee alleen bij de action camera wel zie fotos
 

Bijlagen

  • 04b31fb9-2e71-45ad-935c-3938802e7af5.jpg
    04b31fb9-2e71-45ad-935c-3938802e7af5.jpg
    58,3 KB · Weergaven: 10
  • ee9e8035-4c4a-4ecf-80d7-269f851af531.jpg
    ee9e8035-4c4a-4ecf-80d7-269f851af531.jpg
    70,3 KB · Weergaven: 9
weet niet als ik een HDMI kabel voor SJCAM M20 koop het probleem opgelost zal zijn?
 
Heb jij persee een verlengkabel nodig?
Want de camera kun je toch zonder kabel gebruiken.
Heb jij trouwens geen handleiding van die camera?
Daar zou ook de juiste kabel vermeld moeten staan.
 
hoi arie ik live stream op twitch obs ondersteunt geen wifi camera verder weet ik wel welke kabel ik nodig heb maar aangezien deze vastslaat als ik de camera beweeg
 
Even afwachten of deze kabel wel goed werkt.
Anders even de handleiding online erbij zoeken.
 
Misschien dom van mij maar ik zie dat het een usb3 verlengkabel is, misschien komt deze in conflict met de aangesloten usb2 van de camera?
 
hoi ron ik kan niet vinden welke usb het is op mijn computer zit een usb 3 aansluiting ik weet nu niet welke verleng kabel ik het beste kan pakken ? zodat de camera niet meer vast slaat hier is de spec van de sj cam m20
zou graag willen weten welke kabel ik nodig heb .
 
weet niet of dit de oplossing is ? had gebeld met de leverancier die vermoed dat de camera te weinig stroom krijgt en daarom je een hub nodig hebt ?
TP-LinkUH700 USB 3.0 hub
 
Dat zal je echt moeten gaan proberen.
 
heb reeds 5 uur gestreamt en geen probleem gehad cam blijft aan zonder vast lopen
 
Goed om te horen dat het nu is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan