• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

adaware antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajacied

Junior lid
Lid geworden
13 mrt 2015
Berichten
60
Waarderingsscore
0
Hallo,mijn vraag is kan ik adaware installeren als volwaardig antivirus?Ik gebruk nu op mijn pc windows 10 home Panda free antivirus.Heb adaware lang als extra gebruikt naast een virusprogje.Maar wil het nu als standalone gaan proberen,wat raden jullie mij aan?:wink:
 
Het is niet verstandig om 2 anti virussen samen te gebruiken.
Wel kun je Malwarebytes er naast gebruiken, dit is een zeer goede aanvulling.
Die is de eerste 14 dagen gratis met alle beschermingen, daarna alleen als malware scanner ->
(Maar nog een goede aanvulling)

U krijgt de eerste 14 dagen de beschikking over de Premium variant met realtime bescherming en anti-exploit en anti-ransomware. Na twee weken worden deze in de gratis variant uitgeschakeld: die is enkel een on demand scanner, tenzij u een licentie koopt. Dit hoeft echter niet als u Malwarebytes alleen als handmatige scanner zonder continue bescherming wilt blijven gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Adaware antivirus maakt gebruik van de Bitdefender Engine en is goed.
Wel dan - zoals al door Aarie aangeven - Panda verwijderen.
 
@Aarie25,ik gebruik idd ook malwarebytes naast de panda free en ben hier erg tevreden over,maar zag dat adaware ook een virus scanner free heeft,maar dat wist ik niet.
@Abraham54,als jullie adaware free antivirus goed vinden ga ik deze erop zetten,en gooi uiteraard panda ervan af. Hartelijk dank voor jullie tips en meedenken grtjs.
 
Dat lijkt mij een goed keus om Panda te verwijderen.
Ik gebruik zelf Mbam samen met Bitdefender en ben er zeer tevreden mee.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan