• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Adobe Indesign CS3 plug-ins

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willy10

Nieuw lid
Lid geworden
26 feb 2015
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik maak gebruik van het creative suite CS3 pakket van Adobe op mijn Mac, besturingssysteem: OS X Yosemite.

Een tijd terug heb het geprobeerd het tekstverwerkingsprogramma 'Pages' te verwijderen, omdat deze steeds werd geopend wanneer ik een tekstbestand wilde openen. Het is zinloos dit programma erop te hebben staan als je het toch niet kan gebruiken.
Ik heb het eraf kunnen krijgen, maar kwam er achter dat ik zeer waarschijnlijk mijn 'pages' als onderdeel in Indesign ook heb verwijderd.
Verder kreeg ik een Indesign-bestand van iemand aangeleverd, maar deze kan ik helemaal niet openen. Hij geeft eerst de melding 'The document uses one or more plug-ins which are not currently available on your system. Do you want tot open anyway?' wanneer ik het open krijg ik de melding 'Cannot open Please upgrade your plug-ins to their latest versions, or upgrade to the latest versions of Adobe Indesign.' Met die melding showt hij een lijst met ontbrekende plug-ins.

Via de website van Adobe lijkt het onmogelijk een technisch medewerker te kunnen bereiken. Adobe bied twee opties: het probleem zelf op te zoeken op hun website of de vraag te stellen op een Engels-talig forum. Helaas is mijn Engels niet zo best en kan ik onmogelijk in het Engels communiceren.

Weten jullie een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan