• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

adresboek Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansHasselt

Nieuw lid
Lid geworden
5 dec 2019
Berichten
3
Waarderingsscore
0
De kolommen die de inhoud van het adresboek in Thunderbird tonen worden alleen de gegevens van het eerste tabblad weergegeven. Die hoef ik niet allemaal en kan ik ook afvinken door helemaal rechtsboven op dat vreemde figuurtje te klikken. Maar van het tweede tabblad wil ik wel een paar gegevens direct zichtbaar hebben in de kolommen. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Groet'n van HH
 
hoe bedoel je tweede tabblad?
ik heb maar 1 tabel per adrsboek
weel meerdere type adresboeken

dat rare viguurtje is een icootje van een tabel
 
Ik gebruik Thunderbird ook, maar ik snap ook niet waar Hasselt het over heeft!
Afbeelding plaatsen?
 
Sorry, ik moet duidelijker zijn.
Als ik kijk naar de contactgegevens van een contact om die te bewerken kan ik kiezen uit 6 tabbladen: contact, privé, werk, enz. Van alle contacten worden de gegevens van dat eerste tabblad in een lijst weergegeven als ik de bewerkingsfunctie afsluit. Maar ik wil bijv. de fax en pieper niet in die lijst, maar wel adres en woonplaats. En die laatste twee staan in het tweede tabblad.
Niet zo'n ramp: Ik zet het adres in de kolom pieper, kan ik wel bedenken. Maar ik vraag me af of het mogelijk is wat ik graag wil.
 
Het lijkt mij niet mogelijk, dat je de indeling van de tabbladen, zelf kunt instellen.
 
@HansHasselt - ik heb de indruk dat jij de versie van Firefox hebt vermeld.
Thunderbird heeft dat versienummer nog niet bereikt.

Thunderbird.jpg
 
Abraham54 Dan nog lijkt het me niet mogelijk, wat hij vraagt!
 
In versie 68 van Thunderbird ondervind ik geen van de problemen die @HansHasselt beschrijft.
Ik vermoed dan ook het een oudere versie van Thunderbird betreft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan