• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Adresboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ploeff

Nieuw lid
Lid geworden
25 mrt 2012
Berichten
26
Waarderingsscore
0
Ik heb al een hele tijd een probleem waar niemand mij totnutoe heeft kunnen helpen.
Als ik een bericht wil versturen kreeg ik vroeger na enkele letters van het adres te hebben ingetypt een lijst met suggesties.
Die krijg ik nu niet meer. Zelfs als ik zojuist een bericht heb verzonden en er nog een achteraan wil sturen, dan moet ik het hele adres helemaal opnieuw intypen. Wanneer ik dat (correct) heb gedaan komt als enige suggestie dat (overbekende) adres in beeld.
Dit gebeurt zowel met adressen die ik zelden gebruik als adressen die ik (bijna) dagelijks gebruik, zoals mijn vrouw en dochter. Wij hebben een lang domein-gedeelte, alle drie hetzelfde, dus het is behoorlijk irritant!
Wanneer ik een bericht ga opstellen dan komt er een van mijn adressen in beeld en kan ik makkelijk een ander kiezen - dàt gaat dus goed. Maar waarom worden geadresseerden uit mijn adresboek niet na enkele letters herkend?
Ik ondervind dit zowel op mijn (Android) telefoon en -Tablet (beide Samsung, resp. Galaxy A5 en Tab 10) alsook desktop W10.
De meest complete adrdreslijst staat op mijn telefoon onder contacten.
 
Eerst toen ik je uitleg las was ik geneigd te zeggen dat er een instelling niet goed staat in bijv. MS Outlook o.i.d. maar als je zegt dat het op geen een apparaat werkt dan is dat wel heel vreemd.
 
Ik neem aan dat het telkens hetzelfde e-mail account is ? Want er moet toch ergens een overeenkomst zijn op verschillende apparaten ?
Je gebruikt toch geen webmail ?
 
Om maar eens met de computer te beginnen. Welk programma gebruik je op de computer om te E-mailen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan