• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost advies beveiliging gaming pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

trein87

Nieuw lid
Lid geworden
1 mei 2020
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Mijn antivirus pakket Bullguard Internet Security, maar met welke antivirus hebben jullie de beste ervaring voor op gebruik bij een gaming pc ?
 
Ding is prima joh, nu krijg allemaal onnodige adviezen....
Wat gaming ermee heeft te maken ontgaat mij.
 
Ben het wel met Lange Pier eens. Je hoeft eigenlijk alleen te gaan kijken voor iets anders als je echt zou merken dat je security pakket voor vertragingen zorgt, dat is bij de meesten niet het geval.
Vaak is het alleen een beetje opletten dat je ofwel geen automatische scans laat doen, ofwel die alleen laat doen als je niet aan het gamen bent, want dat kan dus wel voor vertragingen zorgen.
 
Hallo,

Als jij tevreden bent met Bullguard Internet Security lekker bij blijven en voordeel er zit een Game modus in.
Gaming-modus. Geen onderbrekingen. In de Gaming-modus wordt je niet gestoord door waarschuwingen, updates en pop-upberichten.

Bron: Game Mode
 
Mijn antivirus pakket Bullguard Internet Security, maar met welke antivirus hebben jullie de beste ervaring voor op gebruik bij een gaming pc ?

Als deze anti virusscanner jou goed bevalt, dan lekker Bullguard blijven gebruiken.
Iedereen heeft zo zijn eigen wensen of mening over welke beter is.
Het maakt niet uit welke anti virus je gebruikt, want de beste beveiliging is nog altijd de persoon achter de computer.
 
Voorlopig blijft bullguard goed, zoals abbs zij de gaming doed het goed, juist dat de firewall continu mijn printertaken enkel blokkeert
 
Kun je de printer niet toevoegen/uitsluiten in jou firewall, zodat je gewoon kunt printen?
 
Hallo arie25 dit heb ik ook al geprobeerd maar lukt niet als ik bullguard verwijder dan werkt alles terug correct
 
Hallo Trein87,

Er zijn meer mensen die dit probleem ervaren.
Die moeten dan een log naar Bullguard sturen om verder geholpen te worden.
Dit omdat er meerdere opties zijn om het op te lossen.

Dus misschien kun je jou printer probleem hier eens voorleggen.
 
Dank je aarie25 heb bullguard support even gemaild, raarste is als ik bullguard installeer dat ook de helderheid van mijn scherm minder is, en als ik deze verwijder is deze weeral meer is dat normaal ?
 
Dan zal Bullguard iets met de instellingen doen.
Ik heb daar zelf nog nooit van gehoord, maar misschien moet je even alle instellingen van Bullguard nalopen.
Misschien zit er iets een accu modus optie op.
 
Heb net even gekeken aarie25 ik zie nergens iets van accumodus
 
Ik heb even op hun site gekeken en het lijkt ook niet aanwezig.
Kun je de game modus wel uitzetten?
Dan kun je eens kijken of het daardoor komt.

Hoe lang loopt de licentie trouwens nog?
 
Deze kan ik uitzetten maar dan gebeurd er niks met de beeldscherm helderheid , als bullguard verwijderd heb dan is men scheeldscherm terug helder
 
Jammer dat het daar ook niet aan ligt.
Misschien kun je die vraag ook stellen aan hun support team, want ik heb zelf Windows defender en kan het dus niet nakijken voor jou.
 
Is defender een goede optie Aarie25
 
Laatst bewerkt:
Is defender een goede optie Aarie25
Ik val Aarie25 even bij. Van Windows zelf? Mijns inziens voor een gewone pc wel maar niet voor een game pc. Heb al herhaaldelijk irritatie gehad omdat het ding dan ongewenst automatisch gaat scannen en dat kun je in een game wel merken. Daarom heb ik er AVG weer op gezet.
Schijnt ook niet iedereen last van te hebben maar ik hou sowieso niet van dingen die automatische scans gaan doen terwijl je dat zelf niet kunt configureren wanneer.
 
Kan ik beter beroep op blijven bullguard blijven doen, Norton is verschrikkelijk en bitdefender is een RAM vreter heb ik al geprobeerd
 
Ik heb er AVG op gekiept, de gratis versie, die is wel lichtjes. Maar ik geloof dat we je allemaal al aanbevolen hadden om gewoon bij Bullguard te blijven. ;)
 
Is defender een goede optie Aarie25


Komt altijd goed uit de test.
Maar ik zou eerst het support van Bullguard afwachten, want als hun jou problemen kunnen oplossen heb je een goede anti virus. Waar je ook voor betaald hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan