• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Advies: laptop of Mac voor interieurstylist

Status
Niet open voor verdere reacties.

Just10

Nieuw lid
Lid geworden
18 apr 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Voor mijn werkzaamheden als interieurstylist ben ik op zoek naar een nieuwe laptop/mac.
Ik heb er totaal geen verstand van, vandaar dat ik hoop dat jullie me van goed advies kunnen voorzien.

Wat ik zoek:
Een makkelijk mee te nemen apparaat waarop ik bij cliënten thuis mijn plannen, tekeningen (3D ontwerpen inclusief film) etc. Kan presenteren. Maar hij moet ook goed geschikt zijn om thuis op te werken, ontwerpen etc.
Hij heeft dus een goede grafische kaart nodig (maar ik heb zelf dus geen idee wat goed is..;))

Een 15 inch MacBook is leuk natuurlijk, maar ook gelijk enorm aan de prijs. Daarom zou een 13 inch ook prima zijn, thuis zou ik eventueel met een extra scherm kunnen werken.

Ik wil gaan werken met sketch up (voor Windows) of life home pro (Apple en Windows)
Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar life home pro aangezien je daar alleen aanschaf van betaald en geen licentie.

Wat betreft budget.. ik zat zelf aan een bedrag rond de 1000 euro te denken. Maar als een extreem goede laptop bijv 200 meer kost is dat ook geen probleem.

Ik hoor graag wat jullie advies is.
(Eventuele vragen zal ik proberen te beantwoorden;) )

Bedankt!
 
Kijk ook naar de Dell XPS-serie - in 13- en 15 inch te krijgen met een fabuleus scherm.
 
Wat vind je het belangrijkste, goede prestaties of een geweldig beeldscherm?
 
Voor 3D toepassingen is een MacBook pro erg goed maar het budget is daar te laag voor en het euvel van zo'n klein scherm spreekt voor zich.

1200 is echt de max.?
 
Het is het belangrijkst dat de gewenste programma’s en goed en soepel op kunnen draaien. Een goed beeldscherm is natuurlijk ook wenselijk maar hier stel ik denk ik minder hoge eisen aan.

De 1200 is niet perse de max, maar ik wil wel aangeven wat ik ongeveer in mijn hoofd, voordat er adviezen rond de 3000/4000 voorbij gaan komen, want dat word me wel te gek!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan