• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Afsuit Probleem: cpu wil niet afsluiten

  • Onderwerp starter (ACBB)Digital
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

(ACBB)Digital

Gast
Beste mensen ik word helemaal gek van die pc van mij kan iemand mij helpe ik heb pas een nieuwe mobo geinstalleerd en nun wil mn pc niet meer afsluiten of opnieuw opstart weet iemand hoe dat kan???
toen de installatie er net op stond deed hij het wel even ma nu ik alle software dr bij op heb gezet niet meer
iemand enig idee of zelf mee gemaakt???

grt Daniel
 
Ok welk besturingssysteem gebruik je?

Krijg je foutmeldingen enzo ja welke???

Wil je besturingssysteem niet afsluiten als je erop klikt of heb je windows 98 en zegt ie dat ie bezig is met afsluiten maar gebeurt er verder niets.

Als het dat is met windows 98 is kan ik je helaas niet verder helpen misschien iemand anders wel maar dat weet ik niet.
 
Onder win98 heb ik meegemaakt dat de agp poort niet goed geinstalleerd was. De installatie van de Geforce 2 MX verliep geruisloos. Maar bij het afsluiten van de pc kwam het bekende blauwe scherm te voorschijn.
Installeer win98 opnieuw met de juiste agp drivers.
 
Kijk ook even alle stekkers na van en naar je moederbord toe, de resetknop, powerknop, ledjes e.d.
Ieder moederbord heeft weer andere instellingen en ook ik haal nog al eens draden door elkaar. Ook bij het instellen van een verkeerde fsb kan het zijn dat je ram niet wordt ondersteund.

frank
 
Je moet misschien dat programma verwijderen... word je nog altijd gek van je pc zet hem rechtstreeks af verwijder daarna het programma ... en je ziet wel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan