• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aftellen is begonnen.

A

Abraham54

Gast
Is het jullie allen duidelijk geworden, dat vanavond om 22:00 uur dit forum op slot gaat?
Want dit forum verhuist naar een Nederlandse server en migreert naar moderne forumsoftware.
Dat is een behoorlijk pak werk en ik hoop dat dit forum aanstaande zondag in nieuwe glorie opengaat.
 
duidelijker kan het niet je heb dit 2keer vermeld ...plaats anders een banner !
grapje natuurlijk...
 
Dank voor de waarschuwing.

Tegenwoordig zijn vrijwel alle veranderingen verslechteringen, dus sinds ik dit las houd ik mijn hart vast.
 
Een oude uitspraak is : "niet iedere vernieuwing is een verbetering". Dat gold bijvoorbeeld voor het forum van een bekend computer maandblad. maar hier heb ik er het volste vertrouwen in. Morgen sta ik wat vroeger op.
 
duidelijker kan het niet je heb dit 2keer vermeld ...plaats anders een banner !
grapje natuurlijk...
Ook de warme NCF sfeer nemen we mee naar de koele lay-out van Xenoforo. ;)
 
dan oefen ik dat vroege opstaan alvast voor zondag
 
Gedurende de migratie van het NCF nodig ik jullie uit van harte uit voor een bezoekje bij het PCF.

Het is de forumsoftware die dit forum ook krijgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens Abraham54 is het pas zondag klaar, dus morgen kunt u nog uitslapen. :mellow:

Ik heb de hele dag maar vol gepland, aangezien ik nu tijd over hebben :wink:
 
Het aftellen stopte abrupter als voorzien.
Zie daarover ook mijn verhaal in de bar.
Ik ben blij dat alles goed gekomen is.
 
Ik denk dat we niets anders dan complimenten aan je kunnen geven. Het duurde langer maar je hebt doorzettingsvermogen getoond om de zaak op te lossen.

Daarnaast ben ik alle leden tot zover dankbaar dat ze geduld hebben getoond.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan