• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

After effects fout video card error reduce layer size

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja deze had ik ook al geprobeerd als eerste omdat de plugin daar vandaan komt
hij blijft maar zeuren alleen bij 3 d files andere heb ik geen problemen mee
 
Het ingeladen bestand is te groot begrijp ik eruit.
 
Probeer eens het volgende:
  • Simply go to your registry: Start --> Run --> Type in "Regedit"
  • Go to "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\GraphicsDrivers" and create a key of type "DWORD (32-bit)" and name "TdrDelay" with a value of 10 as Decimal value.
  • Reboot and render
 
Probeer eens het volgende:
  • Simply go to your registry: Start --> Run --> Type in "Regedit"
  • Go to "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\GraphicsDrivers" and create a key of type "DWORD (32-bit)" and name "TdrDelay" with a value of 10 as Decimal value.
  • Reboot and render
like this ? decimaal aangeklikt nu opstarten
Naamloos.png
 
Laatst bewerkt:
Nee, niet invoeren, je hebt al een waarde TdrDelay, deze staat op 8. Gaat dus niet werken deze truuk.
 
Probeer te doen wat in de foutmelding staat. Dus grootte van de comp verkleinen en scalen naar 100%.
 
@Eflorix Even tussendoor. Gehele reactie quoten is niet nodig. Mensen kunnen de zelf het gehele topic teruglezen. Gebruik de optie om te quoten alleen om een bepaald deel van een reactie aan te duiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan