Beste Forumleden,
Sorry dat het even geduurd heeft voor ik weer aan antwoorden kon beginnen. Het is niet alleen gezondheidsproblemen, ik ben daar open in, maar wil het niet als een soort meelij excuses opvoeren.
Ik heb al jaren diabetisch, maar die heeft bij mij (nog) niet de bloedbanen maar zenuwbanen aangetast. Ik heb aldus last van neuropathieën. Dat is niet leuk. Ook heb ik last van vochtophoping, dikke benen en voeten, huid springt open, dus wonden die vanwege diabetes slecht helen, weken zwachtelen en steunkousen. Van mijn linkerarm heb ik 2 pezen afgescheurd en van mijn rechterarm de biceps. Ik kan er niettemin toch nog aardig mee werken, alleen vorige week werd de linkerarm voor een deel 'doof', dus tinteling en gevoel alsof ie slaap, maar dat gaat helaas niet na een kwartiertje over, het is de hele dag en nacht. Daarvoor weer foto's, artsenbezoek, fysiotherapie enz. Ook heb ik een chronisch darmsyndroom, helemaal niet leuk, constant oorsuizen, en dan ben ik nog maar op de helft. Ik slik 's morgens 20 medicijnen, 's middags en 's avonds nog eens 10 en bij het naar bed gaan een ongeveer gelijk aantal en daarbij 4x insuline injecteren zowel rapid als levermir. En mijn vrouw heeft zoals dat populair heet hartfalen, maar dat is wel een versleten hartspier waar niets meer aan te doen is. En ook bij haar houden medicijnen haar op de been. Dit is een heel klaagzang, maar is niet de bedoeling.
Want deze week was het weliswaar ook daar druk mee, maar Eneco onderhoud moest komen, want we hadden geen warm water meer, o.a. expansievat was kapot en nog het één en ander. Op audiogebied zit ik ook met wat problemen, vooral aansluitproblemen, verkeerde na kabels en pluggen enz. Dingen bestelt die verkeer waren, ook deels mijn eigen schuld omdat je niet weet hoe het heet. Ik heb foto's moeten maken van kabels en ingangen van wat ik bedoel. Foto's met mijn smartphone, nou dat is ook lekker gegaan en dan op de PC zetten en wegzenden. zei u wegzenden, nouik kan alleen nog maar teskt wegzenden, foto's horen er niet bij, snap het ook niet maar omdat er niets wegging kwam ik er achter dat het door de foto's kwam ???? Heb me ook een avond gekost.
Ik noemde dat in een eerder bericht, het leven gaat door. Ik heb weken achter de PC gezeten en dan stapelen andere problemen zich op, en die moeten ook een keer gedaan worden. Zondagavond en nacht ben ik wat tot mezelf gekomen, ik kon geen emclient meer luchten of zien. En wat Leono ook zegt...... laat die emclient toch zitten. Ik ben welwillend en wil adviezen opvolgen, maar een hele avond en halve nacht zitten klungelen met emclient, dan vraag ik me ook af, waar doe ik dat voor. Ik heb al....... echt op advies...... in moeten stellen outlook.com, gmail.com, yahoo .com, aol.com en ook Thunderbird (staat op de andere PC) en allerlei aliassen, ik weet niet eens meer waar ze zijn. Maar heeft dat nu iets geholpen ????? Waar is dat nou voor geweest.
Ik geloof Abraham best dat de computer niet logisch in elkaar zit, dat het systeem o.i.d. op de grote SSD hoort en dan alles van windows bij elkaar, de rest op de kleine SSD en de andere schijven voor grote data of foto's en zo mogelijk één schijf voor back=ups, en hoe zie en weet ik dat dan, nou weet ik eigenlijk niets, of een back-up wel werkt? waar ie blijft?? enz. Maar lees al de epistels er nog maar ens op na. Mijn razendsnelle computer, die nog altijd redelijk werkt, deugt in discussies nergens meer voor, is volledig overgenomen door hackers, het is een rotsooitje, een rommeltje enz. Ik voel me echt niet gekwetst, maar als je een probleem wil oplossen heb je hier allemaal niets aan, en al helemaal niets aan haaks tegenovergestelde adviezen enz. enz. enz.
Niettemin dank ik ieder voor de goed bedoelde aangedragen adviezen. Zal er ook nu weer uit kiezen wat ik nog kan doen. Dank voor de websites en adressen met hulp voor de PC, al dan niet aan huis. Zinvol lijken mij die uit de regio, de Hoeksche Waard, maar heb ze al opgezocht en zag wel enorme kantoorpanden, heel veel technische zaken enz. En ik denk dat je hier nu wel één en ander mag natrekken omtrent bonafide zaken doen, fraude enz. Maar ga er nog achteraan. Zal de raad van Jockers, V&G, Pake, Leono en Maulem voor zover mogelijk opvolgen. Maulem heeft nog wat opgesteld en zal kijken wat ik er nog aan kan doen, wel met wat meer rusttijd en blijvend zoeken naar zo mogelijk hulp aan huis. Omtrent scannen e.d., als precies qua stappen wordt aangegeven hoe het moet, geen probleem. Maar standaard bij de computer van het merk Acer zijn er ook programma's en van Norton ook, misschien geen scanners, maar ze schonen wel op, net als ccleaner en hitman pro. En al die programma's geven uiteindelijk, prima PC, prima optimalisatie, geen rommel op de achtergrond enz. enz., zo slecht kan het dan toch allemaal niet zijn???
Nou dat was zo'n beetje wat ik te vertellen had en als antwoorden op vragen.
Oh, ja, dit is nog afkomstig van eM Client:
Thank you for contacting us. This is an automated response confirming the receipt of your ticket. Our team will get back to you as soon as possible. When replying, please make sure that the ticket ID is kept in the subject so that we can track your replies.
Ticket ID: 74653
Subject: Cannot instal emclient
Department: eM Client Support
Type: Issue
Status: Open
Priority: Critical
You can check the status of or update this ticket online at:
https://support.emclient.com/index.php?/default_import/Tickets/Ticket/View/74653
Kind regards,
eM Client
Hello,
thank you for contacting us. Unfortunately, you are not entitled to use this VIP support since you have Free license only. If this is a misunderstanding and you have registered Pro license with different mail address, please send me your Order ID or activation key so I can track it in our licensing system.
As Free user you will have to place your question in our Forum at forum.emclient.com. or you can purchase PRO license including VIP support here:
http://www.emclient.com/purchase?lang=en.
Best regards,
Juraj Micek
eM Client
Do you get any error window in eM Client? If so, can you send us the full error report please? Simply click the button "Show error" and attach the log to your reply. Thank you.
Best regards,
Juraj Micek
eM Client
Als informatie dus, vriendelijk groetend, Leo.