Sorry Abraham, ik vergeet te antwoorden op je andere vraag, raak ook in de war omtrent wat ik wel en niet mag lezen, wel en niet mag antwoorden, ik dacht dat je 2e vraag er niet bij hoorde.
Maar, voorheen toen alles nog goed ging had ik alleen het e-mailadres van UPC/Ziggo en dat was dus .......
@chello. Dat is dus altijd mijn e-mail adres geweest, dus ook het enige. Niet door mij, maar door wie??? is het .... @ upcmail erbij gekomen. Ook in instellingen, account e.d. kwam upcmail te staan. Maar in feite is dat hetzelfde als chello en al die andere zoals casema enz.
En toen kwamen de vele adviezen, heb ik eerst ......@gmail gemaakt, want ik moest alles via gmail doen. Een paar dingen, zoals een privé mailtje sturen, heb ik via gmail.com gedaan. Een ander advies was weer je moet meerdere e-mailadressen hebben en aliassen. Advies ook opgevolgd al weet ik niet eens wat je ermee kan en gebruikt het ook niet. Andere adviezen, ook van symantec norton was outlook te gebruiken, ik heb dus ook ...... @outlook.com. Maar ik heb al die nieuwe adressen zelden of nooit gebruikt, ja af en toe een proefmail naar mezelf om te kijken of het werkt.
Resumé er zijn meerde e-mailadressen, maar normaliter gebruik ik alleen ...... @chello.nl (of dus
.......@upcmail.nl), alleen nu heb ik er niets aan, want via die adressen wordt niets meer opgehaald en niets meer verzonden (vanwege dat IMAP en POP), met uitzondering van het live mail systeem.
Hoop dat ik het goed begrepen heb, groeten Leo.