• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

alweer (te?)veel reclames bij recente windows 10 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.188
Waarderingsscore
50
Mogelijk na een recente update van Windows 10 ( "build 1703") heb ik weer ruim een half dozijn reclames op de website van dit NCF (Ziggo, belastingdienst etc) . Is de deur weer open gezet of is het met een andere download mee gelift? Ik hoop er snel van af te komen.
 
Schijnbaar is de addblocker uit je browser verdwenen.
 
uBlock is er wel, maar het lijkt er op dat ik sinds een paar dagen weer minder last heb. 't Zal aan het koude weer gelegen hebben of zo.f.
 
Verwijderen en opnieuw uBlock Origin installeren.
Of heb jij soms de uBlock in je browser zitten - die is uit 2015 en uBlock Origin is de verdere ontwikkeling ervan.
 
Hoewel ik uBlock wel (gehad) heb, toch maar die uBlock Origin opgehaald. hartelijk dank
f.
 
Ben nu even twee dagen niet thuis maar laat wat horen als ik achter de pc zit. Ikdacht dat het aardig goed is.f.
 
achter eigen pc: alles ziet er - behalve mijn leverancier uit Raalte - goed uit.H.D.,fjs
 
Ziet Azerty er niet goed uit?
Ik heb er geen probleem mee.
 
jawel, soms ben ik wat "cryptisch": ik bedoelde: ik zie geen reclame behalve van Azerty. en daar heb ik geen probleem mee.
 
Hoi - laat maar weten of je nu met goed resultaat een e-mail hebt ontvangen dat er een antwoord in jouw topic staat.
Ik vermoed nu dat ook hier de Antagonist e-mailserver ook voor jou goed werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan