1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AM4 socket

Discussie in 'Aanschaf & Advies' gestart door sidboy55555, 19 jun 2017 om 08:24.

1. sidboy55555

sidboy55555 Gevestigd lid

Hoi, ik wil binnen kort een am4 socket moederbord kopen. maar ik ben nog niet van plan om een amd zen te kopen aangezien ze een beetje duur zijn. dus was ik gaan zoeken of er ook andere amd processors op de am4 socket paste. ik heb wel het een en ander gevonden dat somige fm2+ cpu´s op de am4 passen. maar ik wil hier even zekerheid op weten. is bijvoorbeeld de amd athlon x4 860k compatible met een am4 socket? of welke processors passen er op een am4 socket naast zen?
    Groet -S Teelen

2. Lange Pier

Lange Pier NCF Goeroe

En waarom wil je dan een AM4 mobo, die voor de Ryzen zijn gemaakt......

3. sidboy55555

sidboy55555 Gevestigd lid

zodat als ik later genoeg geld heb kan upgrade. maar heeft iemand antwoord op mijn vraag?

4. Lange Pier

Lange Pier NCF Goeroe

Staat er toch, alleen wil je het niet lezen.....

Deel Deze Pagina