• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Amd Mobile 2200+, Id Dat Wat

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

SANDO

Gast
:)Ik heb nu weer iets anders op het oog. Via internet een notebook aanschaffen heeft natuurlijk risico's. En daarbij... wat doe ik als dat ding kapot gaat? De aanbiedingen die ik heb gezien waren meestal zonder P&R garantie. Dan moet je 'm weer opsturen!

Nu wordt er bij ons in Enschede een filiaal van Paradigit geopend. Zij hebben een laptop in de aanbieding:

Paradigit Voyager 9241 Combo
- 15,1" TFT scherm
- AMD Mobile Athlon XP 2200+
- 30 GB Harddisk 4200rpm
- 256 MB DDR Geheugen
- DVD/CDRW Combo
- 10/100 netwerkkaart
- USB 2.0 + Firewire
- TV-uitgang (S-VHS)
- MS Windows XP Home
- Antivirus software
- Met gratis luxe notebooktas

Voor 1099 INCL BTW.

Lijkt me wel wat. Extra voordeel: ik kan er altijd naartoe en ze hebben P@R garantie. Wil er eventueel tegen meerprijs een 40 GB 5400 toeren schijf in laten zetten.

Maar, ik hoor negatieve geluiden over AMD.
De processor zou erg warm worden...
Windows schrijft z'n programma's voornamelijk voor Intel etc.
AMD gaat op den duur 'ratelen' en dan duurt 't lang voor je met je programma's aan de slag kan.


Nu hoeft er niet een hele discussie los te barsten over AMD vs. Intel. Die heb ik op dit forum al bekeken!

Gewoon een simpele vraag. Is dit syteem iets, of is het verstandiger te gaan voor een P$ (duurder). Een Celeron zie ik zelf niet zitten... :rolleyes:
 
Ik zou zeggen prima systeem,. en het lijkt me op zich niet duur.

(ik heb zelf een AMD Athlon XP 2000+ en het bevalt me prima)
 
Mijn broer heeft ook zo'n ding gekocht, hij is er niet echt gelukkig mee. Ik zelf heb pas geleden een Benq Joybook gekocht, nou echt fantastisch. Hij is dan wel iets duurder maar ja je wilt ook iets goeds!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan