• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Android 8.1 vraagje en Android 9 vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

hotabibber

Gevestigd lid
Lid geworden
25 nov 2015
Berichten
287
Waarderingsscore
17
Hallo,

Hopelijk mag deze vraag hier op het forum gevraagd worden aangezien het niet een Windows software gerelateerde vraag is, maar probeer het maar. Als het niet mag verwijder/ sluit deze vraag dan maar dan mijn excuses voor overlast.

Ik heb 1 vraag over Android 8.1

1) is er een APP beschikbaar/ instellingsmogelijkheid om de tablet altijd AAN te hebben? Nu kan ik maximaal 30 minuten aan laten staan maar wil dit graag naar altijd aan hebben

Betreft de volgende tablet:

Medion P10612

Ik heb nu 1 vraag over Android 9

Mijn mobiele telefoon die zet waar ik ook altijd zijn WIFI aan en zoekt dan naar beschikbare WIFI netwerken. Dan zet ik hem weer uit maar op volgende locatie staat hij gewoon weer aan.

Ik heb meer dan voldoend dataverkeer via mijn provider. Ik wil geen gebruik maken van openbare netwerken en het gebruikt gewoon meer van mijn Accu.. Thuis wil ik dan wel weer op de Wifi.

Waar kan ik nou ECHT instellen dat de Wifi buitenshuis gewoon ECHT uit blijft staan.

Is hier eventueel ook een APP voor beschikbaar?

Betreft de volgende telefoon:

XIOMI

MI A2
 
betreffende de Android 9
Ga naar de instellingen op je Android-smartphone of -tablet;
Kies voor ‘Wi-Fi’ bovenin de instellingen;
Veeg naar beneden totdat je de optie ‘Wifi-voorkeuren’ ziet en tik hierop;
Schakel vervolgens de optie ‘Meldingen van open netwerk’ uit.
*het kan zijn dat je effe dient te zoeken naar deze instellingen maar het komt er op neer dat openbare netwerken dient uit te schakelen..

betreffende je Android8.1 bedoel je hier nu dat je schermvergrendeling op springt na een half uur ?
 
Dank je Emi voor de snelle reactie.

Optie 1 omtrent Wifi gevonden verwacht probleem opgelost is hiermee.

Wat de Android 8.1 vraag klopt helemaal dit is precies wat ik bedoel
 
wel het is niet mogelijk om dit half uur te verhogen omdat dit zo is aangegeven in de firmware van je toestel ...de enige optie is dan ook om de schermbeveiliging uit te zetten ...
m.a.w. kies je bij de schermverfrendelingsopties voor geen … nadeel hiervan is dat als jij je tablet onbeheerd achter laat iemand anders deze zonder probleem kan gebruiken ..
 
ik bedoel dus de schermvergrendeling uitzetten door deze in te stellen op géén ..
 
Hoi Emi,

Dank je voor uitleg. Ik zit er toch als enigste op en er staat verder totaal niets belangrijks op dus dat is voor mij een probleem maar dank voor de waarschuwing.

Heb het gevonden en uitgeschakeld. Nu uittesten of hij aan blijft staan.
 
aangezien je dat halfuur niet kunt verhogen valt je smartphonein slaapstand maar hoef je dus geen wachtwoord , pin ,gezichtsherkening of te vegen meer te doen .. waar door je het toestel sneller ingebruik heb .
 
Hoi Emi,

Klopt zojuist gemerkt. Dank je voor de info.

Topic is opgelost dankzij de goede hulp van Emi en kan wat mij betreft gesloten worden.
 
Hopelijk mag deze vraag hier op het forum gevraagd worden aangezien het niet een Windows software gerelateerde vraag is.

Dit forum is niet alleen voor Windows, maar ook voor andere software, hardware, printers enz
Dus vragen stellen over Android is natuurlijk geen probleem.
 
Fijn dat het is opgelost, ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan