• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aomei backupper

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Heb een opstartbare usb stick aangemaakt (linux) maar bij gebruik ervan kan ik enkel de functie "restore" en "clone" gebruiken, maar niet de backup functie, via eerder aangemaakte cd kan ik dit wel, hoe komt dit?
 
Op de website wordt dit vermeld: AOMEI Linux bootable disc can be used to do restoring operation or cloning operation.
Wat dus zoveel betekend als jij vermeld. Mogelijk was dit met de oude versie van het softwarepakket wel mogelijk.
 
Zal er eens eentje maken met de windows versie, kijken of de back-up functie daarop staat.
 
indien je dus opstart vanaf de ampe.iso dan heb je al de opties ...
zie onderstaande afbeelding ..het zwart scherm is dus normaal aangezien ik deze ampe.iso opgestart in VMWare.
58f6341b94203-Ashampoo_Snap_2017.04.18_17h38m57s_001_.png


--- Update ---

het is inderdaad zo dat de amlnx.iso enkel de 2 opties heeft die je eerder al vermelde ..
 
USB stick heb ik aangemaakt na installatie op pc, maar waar vind ik de ampe.iso?
 
heb je de professional of eerder de free versie !

--- Update ---

ik weet niet of de free versie de mogelijkheid bied om te kiezen tussen een amlnx of een ampe opstartmedia aan te maken .
 
op Techno360 word de pro versie beschikbaar gesteld ... weet niet of het hier dan toegelaten is om de link neer te zetten
 
Emi, heb de free versie, heb in het verleden een cd gebrand met de free versie en daarmee kan ik wel de backup functie gebruiken.
 
ok succes ermee...
 
Emi, heb die pro versie genstalleerd, 30 dagen trial, maar daar kan ik net als bij de gratis de linux versie maken maar voor de windows versie moet ik eerst een pakket van 1.7 gb installeren voor ik verder kan, AIK/ADK klopt dit?

--- Update ---

Heb op mijn win7 computer een ampe.iso kunnen maken, daar was die AIK/ADK genstalleerd, maar bij 99 % krijg ik foutmelding, ook in de aomei backupper mislukt het aanmaken van de iso steeds op 99%.
 
stuur me je email per pb door en je krijgt de ampe.iso toegestuurt ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan