• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Apk laptop :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoed dat de melding Windows Defender betreft.
Is dus niet ernstig.

We gaan opruimen.

Tip: hou MBAM als ondemand scanner in jouw Windows erbij voor een wekelijkse scan ermee.
Mocht je onverhoopt in de toekomst via een van de scans weer een virus vinden, meld je dan terug in een nieuw topic.


Download
51a5ce45263de-delfix.png
Delfix by Xplode naar het bureaublad.

gHIvRKWR.png


Delfix by Xplode opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op delfix.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10 rechtsklik op delfix.exe en kies "Als Administrator uitvoeren".
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer het tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft jij echter niet te plaatsen.
Start jouw computer hierna opnieuw op, indien er daarna nog programma's of log bestanden aanwezig zijn, mag je die handmatig verwijderen.


https://toolslib.net/downloads/finish/2-delfix/
 
Hartelijk dank hij draait weer als een zonnetje!
 
Ik heb ook jou graag geholpen en wens je weer veel plezier met jouw Windows. Happy Surfing.
Dit topic zal ik sluiten en op Opgelost zetten.
59c653a6037c7-p4193510.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan