• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

App sluit af tijdens het typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijs van der Veen

Junior lid
Lid geworden
10 okt 2017
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ben ik weer met mijn Snapchat problemen hoor, ik heb sinds vanmiddag het probleem dat wanneer ik op Snapchat een persoonlijk bericht typ, zonder foto erbij dus, de app gewoon crasht. Ik krijg geen foutmelding of iets in die richting. Wanneer ik een foto maak en daar dan text bij wil is dat dan weer geen probleem. Ik heb een ander toetsenbord geprobeerd, ik heb de cache en de gegevens van de Snapchat app verwijderd en ik heb hem ook opnieuw geinstalleerd. Al deze opties werkten niet.

Ik heb mijn telefoon 1 keer opnieuw opgestart, hierna leek hij het voor een paar seconden te doen, maar alsnog had ik het probleem. Bij andere apps waar ik ook bij typ heb ik helemaal geen last van crashes, het is puur Snapchat. Bij Snapchat een probleem melden is ongelofelijk irritant, dus probeer ik het hier.
 
Ik zie inderdaad dat er een storing is! Thanks voor de info! Ik heb het probleem sinds 18:00 ongeveer. Nu merk ik dat de app eigenlijk meteen crasht bij het openen
 
Ik zou het even afwachten of het door de storing komt. Zo niet dan horen wij het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan