• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

App-updates instelling in Store niet kunnen veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiecher

Junior lid
Lid geworden
20 dec 2016
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Als ik naar de instellingen van de Store ga kan ik niet de automatische updates van apps inschakelen.
"Neem contact op met uw systeembeheerder over het wijzigen van deze instelling."
Ik ben administrator (en de enige gebruiker) van deze laptop en dit is mijn persoonlijke laptop, er staat niemand boven mij.
Weet iemand hoe ik wel de automatische updates kan inschakelen ?
 
klik eens op feedback verzenden en doe daar een melding van ...
gebruik jij de Windows 10 home of de pro
ik kan hier in de pro probleemloos deze uit/aan zetten
 
Ik gebruik de pro versie maar ik kan het vinkje niet aan of uit zetten.
Hij staat dus op uit.
 
heb jij iets gedaan aan je privacy instellingen ...indien niet dan zou deze dus op basis moeten staan en geef je ook toestemming om de apps bij te werken .
 
Waar moet ik zoeken naar basis ?
 
klik op start>instellingen>privacy>feedback en diagnose
 
Staat nu op basis maar ik kan het nog steeds niet aanvinken.
 
open de store klik het menu aan en kies "downloads en updates " klik nu op updates downloaden ... wat gebeurd er nu bij u ... ik krijg hier de melding " dat alles up2date " is ..
 
Als ik het op die manier doe werkt het prima.
Maar op ons andere pc`s kan dat wel automatisch.
 
denk dat er dan iets mis is met de store op deze pc ...mogelijk dat het nu de volgende keer wel word bijgewerkt ...welke build draait er bij u op deze pc .
 
Versie 1709 16299.214
 
nu de apps zijn bijgewerkt ...staat deze dan ook op automatisch !
 
nee
Als ik naar de instellingen van de Store ga kan ik niet de automatische updates van apps inschakelen.
"Neem contact op met uw systeembeheerder over het wijzigen van deze instelling."
 
ik vind op het internet niets over dit probleem...
via start>instellingen >beveiliging en bijwerken >probleem oplossen zie je van onderen dan de Windows Store apps probleemoplosser mogelijk dat deze het probleem verhelpt ( durf het echter niet met zekerheid te zeggen )
 
Nee klopt daar had ik al naar gekeken en dat maakt geen verschil.
Het werkt ook allemaal wel maar het lijkt ergens een instellingsfout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan