• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Apple Ipad probleem met dubbele pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hotabibber

Gevestigd lid
Lid geworden
25 nov 2015
Berichten
287
Waarderingsscore
17
11426

Is hier wat aan te doen? Zal dit probleem op te lossen zijn met een eventuele fabrieksherstel? Of weten jullie een andere oplossing. Is een tablet van een kennis van mij.
 
Is er geen back-up beschikbaar in de cloud?
 
Ga ik navragen durf ik niet te zeggen of die back-up er is in de cloud. Hij werkt overigens wel gewoon normaal, back-up kan ik ook nog maken.

Maar het is super irritant die dubbele icoontjes. Wil alleen zeker weten of dit met fabrieksherstel is opgelost of dat het een technische fout is?
 
Op de Ipad zelf kun je zien of er een back-up is, bij instellingen was dat geloof ik, heb hem niet meer.

Tja, als het na het inladen van de fabrieksinstellingen hetzelfde is heb je iig een antwoord.
 
O.K. dank je

Zal ik het hem voorleggen en moeten ze zelf maar besluiten of ze het willen die herstel ja of de nee.
 
Is er niet een achtergrond ingesteld met pictogrammen? Probeer eens een andere achtergrond in te stellen.
Ik heb op soortgelijke wijze eens een collega tot wanhoop gedreven. Op zijn PC een screenshot gemaakt van het bureaublad, daarna de taakbalk aan de bovenkant van het scherm ingesteld en verborgen. Vervolgens alle bureaubladpictogrammen verborgen en het screenshot als achtergrond ingesteld. Geloof me dat je gek wordt als je er totaal niets gebeurt als je op pictogrammen of startknop klikt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan