• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Apple software op Windows pc?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 118422
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 118422

Gast
Beste forumleden,
Ik heb een gedachte waar ik al even mee loop, namelijk:
Zou het mogelijk zijn om Apple os op een windows pc te laten draaien?
Ik weet wel dat andersom wel mogelijk is, en ook Android is op een windows pc mogelijk.
Kan iemand me hier antwoord op geven? Of meteen uit de droom helpen? ;)
Mvg Ron
 
Ik heb mijn bericht weer aangepast, om problemen te voorkomen.
 
Het is iets dat verboden is door Apple, dus links geven is eigenlijk al te veel!
 
Ik hoef geen link, en waag me ook niet aan illegale praktijken.
Het was gewoon een vraag.
 
Hoi Ron, wat ik ermee bedoelde, is dus dat wij op dit forum geen ondersteuning geven, als jij dat zou doen en hier problemen ermee opgelost zou willen hebben.

Het is misschien ook veel leuker een dualboot met Linux te maken.
Bijv. Linux Mint Cinnamon leert zich heel goed ervoor om als Windows gebruiker met Linux kennis te maken.
 
Beste forumleden,
Ik heb een gedachte waar ik al even mee loop, namelijk:
Zou het mogelijk zijn om Apple os op een windows pc te laten draaien?
Ik weet wel dat andersom wel mogelijk is, en ook Android is op een windows pc mogelijk.
Kan iemand me hier antwoord op geven? Of meteen uit de droom helpen? ;)
Mvg Ron


Als antwoord op je vraag: ja het is mogelijk en het heet Hackintosh.
 
Ha Abraham, no hard feelings hoor. ik heb Linux al erbij draaien. Al mijn software is gelukkig legaal en netjes op orde. Ik was ook niet van plan om Apple os uberhaupt te installeren. Bij ons clubje enthousiastelingen is iemand die websites maakt en zich afvroeg of deze ook op Safari goed werden weergegeven. Ik zal hem adviseren om bijv. een refurbished Apple pc te kopen. Dat moet wel te doen zijn.
Wat mij betreft mag hier dus een slotje op, om verdere reacties uit te sluiten.
Mvg Ron
 
Hallo Ron, ik zal dit topic dan ook op Opgelost zetten en sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan