• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Apps verwijderen in startmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Ben zo een beetje aan het oefenen in windows 10, bij installatie van programmas vind ik in all apps een alfabetische lijst met apps, daar vind ik dus snelkoppelingen, die wil ik daar verwijderen maar hoe doe je dit? vind daarover nergens iets terug.
 
Dat lukt niet, heb bijv. malwarebytes genstalleerd, heb dus 3 snelkoppelingen staan onder de M, het enige dat je ermee kan doen is "vastmaken aan startscherm" of "uitvoeren als administrator" (er gebeurt niks, of "bestandslocatie openen" verwijderen staat er niet bij.
 
Mbam moet je wel open klappen,onderste blauw icoontje heb je wel alle opties!
Maar Mbam uit die lijst verwijderen ,zonder Mbam te verwijderen,ja dit gaat niet!
Screen Shot 02-22-15 at 10.41 AM.JPG
 
nog thans als deze dus aan je startmenu werd toegevoegd dan zou je dus met een rechts klik er op deze kunnen los maken van het startmenu of zelfs moeten kunnen verwijderen ...blijkbaar heb jij het hier niet voor het zeggen in jouw Windows.

54e9c4bd729c1-Ashampoo_Snap_2015.02.22_12h55m32s_001_.png
 
@Emi is dit tegen mij???.blijkbaar heb jij het hier niet voor het zeggen in jouw Windows???
 
nee dat was tegen de topic starter ...
 
Emi, dit is een printscreen zoals het er in win 10 bij mij uitziet, op starttoets drukken, all apps, krijg je een lijst met alle apps (alfabetisch) en daaronder vind je dus alle apps, en daarvan de printscreen.
54eaf73aba1f3-vb.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan