• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Assassins Creed Processor

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mcbob

Gast
Hallo,

Ik heb een vraagje.
Mijn computer hoort alle delen van assassins creed goed te kunnen draaien.
Volgens de print screen die ik gemaakt heb, en bijgevoegd als bijlage, is m'n processor goed genoeg, waarom zou dat zijn?

Groeten,
Bob

Assassinscreedprintscreen.png
 
Hij is net zo "groot".
 
Assassinscreedprintscreen.png


Sorry voor de verkeerde print screens, geen idee wat er niet goed zat.
Deze is in ieder geval goed te lezen hier!
 
Deze site is niet bepaald foutloos. Mogeijk verslikt ie zich hier in het woord "pentium"? Maar ik verwacht eerder problemen met de videokaart, dan met je processor. Hoewel ie aan de "eisen" voldoet, is het toch een erg licht kaartje.
 
Een beeldkaart met 2,7 Gb ram?
& kloppen die shaders?
Idd , hebt zelf ook ervaring met een foutje van systemrequirementslab.
 
Ik heb een ATI radeon HD 5400 van 1gb, maar m'n dxdiag page zegt ook dat ik 2805mb totaal geheugen heb.

Zal vanmiddag daar is wat printscreens van posten!
Bedankt in zoverre voor de reactie's!



systeem.png
 
Laatst bewerkt:
Ik ga vanavond Assassins Creed Revelations halen, vanmiddag belletje gehad van freerecordshop dat ze 'm binnen hebben.
We zullen wel zien hoe die het doet!

Als iemand nog een idee heeft hoe dat zit met m'n processor / video kaart, en welke videokaart ik misschien beter aan kan schaffen, hoor ik het nog graag!
 
Die site verslikt zich inderdaad wel eens. Bijv. Als je een processor,video kaart hebt die hij niet kent. Of zoals bij jou dat ik zich verslikt in het woord "Pentium"
Je hoeft je nergens zorgen over te maken maar ik ben het wel eens met het feit dat je een lichte video kaart hebt, En als het mogelijk is zou ik ook me RAM upgraden naar 6 of 8 GB. Kost geen drol maar helpt toch een beetje ;D
 
@TS: Laat wel even weten of de game uiteindelijk werkte of niet ;)
 
Ik zal tzt is kijken naar die Ram update, bedankt! Ook een nieuwe video kaart zal wel een keer komen, maar dat lijkt voor Revelations niet nodig.
Hij doet 't namelijk stukken beter dan Brotherhood. Raar, maar waar.
Bij Brotherhood liep m'n geluid altijd achter op de filmpjes en was hij in z'n actie's soms ook best traag.
Bij Revelations doen de filmpjes het goed, en hij is in z'n actie's ook best snel.

Waar dit door komt, ik heb geen flauw idee. Maar ik heb er totaal geen moeite mee:biggrin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan