• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Asus laptop vivobook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn09

Nieuw lid
Lid geworden
1 sep 2019
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Hallo kenners,

Ik heb een Asus laptop vivobook TP510ua sinds januari. Ik heb sinds twee maanden voortdurend WiFi-problemen. Wifi valt heel vaak weg en dan moet ik opnieuw aanmelden. Ik word er gek van. Laptop is nu 2 keer teruggestuurd, maar geen resultaat! Ligt het aan mijn provider? Nee, want alle andere apparaten (laptop Toshiba, tlefoons, tablet) werken allemaal prima.
Ik heb ook allerlei dingen geprobeerd, zoals opnieuw installeren, andere drivers, dingen aanvinken, dingen uitzetten, noem maar op. Ik wil gewoon een nieuwe, want ik heb het idee dat ik een kat in de zak heb gekocht. Heef iemand hier ervaring mee of wat is wijsheid? ik hoor het graag!

Groeten,

Martijn
 
Welk merk en type zit er dan in?
En verder geen commentaren van die garantie reparatie gekregen?
 
Er stond bij dat de notebook getest was en oke was bevonden. Maar...ik heb hem meegenomen naar andere mensen en daar valt ook continu de Wifi weg. Misschien hebben ze hem bij Asus even getest en ja...soms doet internet het wel ja. Ik weet niet wat erin zit.
 
Google maar eens de zoekopdracht in bij Asus laptop vivobook TP510ua problemen en Facts
het schijnt dat je niet meerdere apparaten kunt aansluiten samen met de Asus Laptop Wifi dat zou dan conflicten gaan geven
 
Oké, dank. Ik heb het zojuist gelezen ja. Maar wat moet ik dan doen? Het kan toch niet zo zijn dat de overige apparaten uit moeten staan?? En waarom werkt de Toshiba van 7 jaar uit prima?
 
Nee, dat denk ik ook niet.
Ik zou de instellingen nog eens goed nalopen, misschien zie je iets over het hoofd
 
Zou wel raar als je niet meerdere toestellen via de wifi kan gebruiken. Ik heb hier soms 6 toestellen samen op de wifi, meer toestellen word de verbinding wat trager maar valt niet uit.
 
Oh, ik heb er weinig verstand van. Feit is wel dat ik Asus wederom heb gebeld, maar die zeggen doodleuk dat zij geen probleem kunnen vinden en dat het dan aan Ziggo ligt. Dat is echter niet zo, want alle apparaten zijn erg stabiel, behalve de Asus notebook. Ik wil het voor de derde keer terugsturen, maar ik krijg dus geen nieuw apparaat. Zo werkt dat blijkbaar...
Speccy is niet teveel moeite, maar wat willen jullie precies weten? Er zit een Realtek 8822BE wireless LAN 802 in. En daar zit misschien wel het probleem....
 
Driver update van Windows uitzetten.
Deze installeren en rebooten

Nog steeds het probleem?
Schaf een USB wifi dongle aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan