• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost ASUS start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of harde schijf overleden of aansluiting zit niet goed, begin met het reseaten van de SATA kabel.
 
kabel zit er niet aan, zit er zo ingeschoven. Deze schijf zit erin, kan ik hiervoor een vervangende aanschaffen en dan zo erin steken en dan werkt het weer ?
Waar kan ik een voordelig vervangende schijf bestellen?
11255
 
En wat is eventueel een vervangend type wat er ook in past/kan ?
 
Als ik jouw was zou ik meteen voor een SSD gaan.
Welke Windows zit er thans in jouw notebook?
 
Met de licentiecode van Windows 7 dan meteen op Windows 10 vergaan!
 
o.k, he er niet zo gek veel verstand van maar wat moet ik nu gaan doen? welke schijf(niet te gek duur)
kan ik erin plaatsten, en dan staat automatisch windows er weer op ?
 
Op Ebay is een hele mooie aanbieding:


Waarom ook Windows 10 - 14 januari volgend jaar stopt de onderseuning voor Windows 7.

Met SSD en daarop Windows 10 schoon geïnstalleerd zal jouw notebook vleugels krijgen!
 
pfff… weet niet of dit het nog waard is, kan ik ook ergens een gebruikt iets aanschaffen ?
 
pfff… weet niet of dit het nog waard is, kan ik ook ergens een gebruikt iets aanschaffen ?

De SSD kan je altijd ook weer in een nieuwe laptop zetten.

Je kan ook op Marktplaats kijken naar een Samsung Pro tweedehands.

Ik heb verleden jaar via die weg een Samsung Pro 850 1TB voor net 200 euro gescoord.
De Pro-versies van Samsung zijn degelijker dan de EVO-versies.
 
O.k top zal ik proberen...
 
probeer anders je oude harde schijf op een andere laptop
dan kan je zien of die stuk is of niet of weet je dat al?
 
heb via marktpl. een andere ssd schijf gekocht en met een usb windows opstart bestand gedownload en
nu werkt hij weer naar behoren.

Bedankt voor alle info en tips...
 
Fijn dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan