• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ASUS VivoPC VM40B start niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remco4321

Nieuw lid
Lid geworden
23 sep 2017
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb laatst een ASUS VivoPC VM40B (Ik denk dat het een VM40B is) gekregen.
Hij is helaas stuk, dus probeerden we hem te maken.
Het enige wat we weten is als de stekker erin zit en het andere einde in de computer zit, en er later weer uit haalt dan is de powerconnector van de adapter heel warm.
Dus ik denk dat het kortsluiting is.
Ik heb de CPU Fan eruit gehaald (alleen het stekkertje) en hij wilt nog steeds niet opstarten.
Want op het beeldscherm komt geen input.
Dus wil ik de power connector (in de computer) eruit halen en er een alternatief indoen en kijken of dat werkt.
Maar ik krijg het moederbord er niet uit, ik heb alle schroefjes eruit gehaald maar hij blijft vastzitten aan de kant waar de hdmi vga usb enz. aan vastzitten
Als iemand weet wat er aan de hand zou kunnen zijn en hoe ik de computer weer kan maken dan zou ik het fijn vinden dat iemand hierop zou reageren.

Remco
 
Lastig dat zo'n moederbord er zo moeilijk uit kan. Vaak is het wel weten hoe te handelen. Goed kijken, redeneren en weer goed kijken is ongeveer het enige wat je kunt doen.
Wat er daarna komt lijkt me moeilijker. Je kunt geluk hebben dat je de sluiting vindt en kunt oplossen.
 
Als je problemen hebt met een computer, dan is het vaak handig om even op Youtube te kijken.
Want daar vind je meestal een video om een onderdeel te vervangen.
Zie voorbeeld. Dus hopelijk kun je hier vinden hoe je het moederbord veilig kunt verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan