• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ATI radeon 5850 Videokaart/ 3e scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
28 mrt 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hoi ,

Kan iemand mij helpen
Ik heb een probleem...ik kan mijn 3e monitor aan de praat te krijgen... ik ben geen totaal geen expert kwa computers en krijg hem gewoon niet werkend
ik voeg screenshots erbij van het probleem
In apperaatbeheer ziet hij 3 screens en ook bij windows instellingen maar in amd radeon instellingen staat : dcc Display ,DFP , HDMI uitgeschakeld , wat doe ik fout ?

Alvast bedankt
Jan
 

Bijlagen

  • screenshot1.jpg
    screenshot1.jpg
    4 MB · Weergaven: 7
  • screenshot2.jpg
    screenshot2.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 8
  • screenshot3.jpg
    screenshot3.jpg
    3,7 MB · Weergaven: 7
Welke uitgangen gebruik je op de videokaart?
Vaak kun je of de displaypoort gebruiken of de HDMI en niet tegelijkertijd.
En haal de "drivers" op voor de monitoren die als pnp scherm worden gezien.
 
bij screenshot2 zie ik 3 schermen ga er ff van uit dat 3 de laaste is die je aangesloten hebt staat op scherm 3 dan wel duplicate of extend aan en niet op only show on 1&2

want als je 3 schermen ziet in Device manager horen ze zekker gewoon alle 3 te kunnen werken
 
bij screenshot2 zie ik 3 schermen ga er ff van uit dat 3 de laaste is die je aangesloten hebt staat op scherm 3 dan wel duplicate of extend aan en niet op only show on 1&2

want als je 3 schermen ziet in Device manager horen ze zekker gewoon alle 3 te kunnen werken

Bedankt voor je reactie Yoshi , ik gebruik 2 x dvi en dan de hdmi en deze werkt niet...het rare is dat hij bij het opstarten wel even beeld geeft en dan weer offline gaat
 
Welke uitgangen gebruik je op de videokaart?
Vaak kun je of de displaypoort gebruiken of de HDMI en niet tegelijkertijd.
En haal de "drivers" op voor de monitoren die als pnp scherm worden gezien.

Bedankt voor je reactie , ik ga proberen drivers te downloaden voor de schermen...het zijn Samsung schermen dus die zullen wel ergens te vinden zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan